چگونه با سهام عدالت وام دریافت کنیم

دارندگان سهام عدالت می توانند از طریق اپلیکیشن ایوا و با توثیق سهام خود در کوتاه ترین زمان ممکن از بانک ملی ایران اعتبار دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این خدمت نوین که از طریق بانک ملی ایران ارایه می شود، نقش بسیار مهمی در شرایط کنونی جامعه برای افزایش قدرت خرید اقشار مختلف دارد و گردش اعتبار اعطایی، به رونق تولید و کاهش سطح نقدینگی در جامعه کمک می کند.

به گفته سمیه محمدی مدیر پروژه کارت‌های اعتباری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار درخواست توثیق هوشمند سهام عدالت از طریق بانک‌های عامل بدون مراجعه حضوری ثبت شده است که ضمانت این کارتهای اعتباری به پشتوانه سهام عدالت و بدون نیاز به ضامن است.

لازم به ذکر است، متقاضیان دریافت کارت اعتباری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع مشتریان بازار سرمایه (سجام) در این سامانه ثبت نام، احراز هویت و پس از نهایی شدن فرآیند ثبت نام در سجام با مراجعه به نرم افزار بانک ملی ایران در خواست توثیق خود را ثبت کنند.

در این طرح سهامداران می‌توانند ضمن نگه داشت دارایی با ارزش خود از مزایای سهامدارای از قبیل سود سهام، افزایش سرمایه و مشارکت در مجامع بهره‌مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  18