از بهترین درگاه پرداخت واسط ؛۱۴۰۱ تا بن بست اپلیکیشن های جاسوس در ویندوز ۱۱

مهمترین عناوین خبری حوزه بانکی و پرداخت الکترونیک امروز 1401/03/30 را بخوانید؛

سرعت رشد کسب و کار آنلاین به شدت رو به افزایش است. با ورود به سال 1401و قرن جدید ، ناخودآگاه در هر حوزه‌ای انرژی و سرعت عمل مضاعفی برای رشد، حرکت و پیشرفت ایجاد شده است. یکی از جدیدترین روش‌های کسب درآمد در سالهای اخیر نیز، فروش از طریق اینترنت است که از این قاعده مستثنی نبوده و به طور مداوم در حال تغییر و تحول است و انواع امکانات و روش ها را در اختیار صاحبان کسب و کار آنلاین قرار می‌دهد تا با استفاده از آن، در این راه حرفه‌ای تر و قوی تر حرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مروری بر عناوین خبری حوزه بانکی و پرداخت الکترونیک امروز 1401/03/30 به شرح زیر است:

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیونی طرح طراوت بانک آینده با کمترین سود

بانک آینده به متقاضیانی که برای خرید کالا نیاز به نقدینگی دارند و مشتری بانک آینده هستند در طرحی با عنوان «طراوت» تا ۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد.

بهره مندی شرکت های دانش بنیان از زمین های صنعتی اقساطی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌ شرقی از اعلام آمادگی برای واگذاری زمین صنعتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی بعثت و اسکو در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

اعلام برندگان خوش حساب بیمه پارسیان

برندگان خوش‌حساب بیمه‌های زندگی بیمه پارسیان در جشنواره نوبهار زندگی و همچنین نمایندگان برتر فروش بیمه‌‌های زندگی در جشنواره ستارگان فروش این شرکت معرفی شدند.

پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی در بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون همراهی حداکثری برای اجرای تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ در راستای پرداخت تسهیلات تکلیفی ازدواج، فرزند آوری،مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خواهد داشت. رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دومین روز کارگاه‌ آموزشی مدیران ستادی و شعب اعلام کرد: براساس تکالیف اعلام شده از سوی بانک مرکزی، در حوزه تبصره ۱۶ قانون بودجه بانک توسعه تعاون امسال ۵۵ هزار میلیارد ریال در این سرفصل تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

کنترل صنعت بانکداری با اپلیکیشن ردیاب پیام های خصوصی کارمندان

دویچه بانک اعلام کرد اپلیکیشنی را روی تلفن‌های بانکداران خود برای ردیابی کلیه ارتباطات آنها با مشتریان نصب و به واسطه این برنامه بررسی‌های نظارتی را در رابطه با پیام‌های نامناسبی که صنعت بانکداری را متزلزل می‌کند، آغاز کرده است. شبکه این بانک فعال در ۵۸ کشور با حضور گسترده در اروپا، آمریکا و آسیا است. تا سال ۲۰۲۰، دویچه بانک بیست و یکمین بانک بزرگ جهان از نظر کل دارایی‌ها و شصت و سومین بانک در جهان از نظر ارزش بازار بود. این شرکت یک بانک جهانی با چهار بخش اصلی است که شامل بانک سرمایه‌گذاری، بانک شرکتی، بانک خصوصی و مدیریت دارایی (DWS) هستند.

ارائه تسهیلات ۵۰۰ میلیونی بانک مهر ایران به دانش بنیان ها

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام «تولید؛ دانش‌‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، پرداخت تسهیلات حقوقی برای نخستین بار در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و خرد آغاز شده است.

بهترین درگاه پرداخت واسط ؛۱۴۰۱

سرعت رشد کسب و کار آنلاین به شدت رو به افزایش است. با ورود به سال 1401و قرن جدید ، ناخودآگاه در هر حوزه‌ای انرژی و سرعت عمل مضاعفی برای رشد، حرکت و پیشرفت ایجاد شده است. یکی از جدیدترین روش‌های کسب درآمد در سالهای اخیر نیز، فروش از طریق اینترنت است که از این قاعده مستثنی نبوده و به طور مداوم در حال تغییر و تحول است و انواع امکانات و روش ها را در اختیار صاحبان کسب و کار آنلاین قرار می‌دهد تا با استفاده از آن، در این راه حرفه‌ای تر و قوی تر حرکت کنند.

رشد ۱۳۷ درصدی توانگری مالی بیمه تعاون

در جلسه مشترک با تعاون‌گران که با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد، فعالیت بیمه تعاون به عنوان نخستین شرکت سهامی عام تعاونی که با ۴ هزار سهامدار در بازار اول فرابورس حضور دارد مورد گفت‌وگو قرار گرفت که در آن مطرح شد :توانگری مالی بیمه تعاون که از اصلی‌ترین شاخص‌ها است در سطح یک و به اندازه ۱۳۷ درصد قرار دارد.

نگاه ملی و حمایتگرانه بانک تجارت به شرکت های پتروشیمی

مدیرعامل بانک تجارت در دیدار با مدیران عامل شرکت‌ های پتروشیمی منطقه ماهشهر بر آمادگی این بانک برای توسعه ‌و تحکیم هرچه بیشتر همکاری با این مجموعه‌های مهم اقتصادی کشور تاکید کرد.‌

کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی بانک صادرات به معیشت بازنشستگان

کمک هزینه برخی از ردیف‌های رفاهی بازنشستگان بانک صادرات ایران با تصویب هیات‌مدیره این بانک و در راستای کمک به وضعیت معیشتی این دسته از کارکنان، به مبلغ ١٠٠ میلیون ریال افزایش یافت.

هزارتوی نوسانات بورسی

رئیس سازمان بورس پس از خاتمه کار بازار سهام مورد‌توجه فعالان بازار سهام قرار گرفت که به نوبه خود اتفاقی مثبت بود با این حال چند نکته در آن به چشم می‌خورد. اگرچه گفته‌های رئیس سازمان حاکی از میل سازمان یادشده برای افزایش شفافیت و بازتر شدن دامن نوسان امری امیدوار کننده بود.به‌نظر می‌آید که در فضای کنونی سرمایه‌گذاری آنچه می‌تواند فضا را برای افزایش اعتماد عمومی فراهم کندحرکت برای نیل به این هدف است.

خداحافظی با بیت کوین

بیت‌ کوین روز شنبه بر اثر فشار فروشندگان تا ۱۷هزار و۵۰۰ دلار پایین کشیده شد؛ ولی بلافاصله خریداران دست به کار شدند و قیمت را به کانال ۱۹هزار دلار بازگرداندند. مهم‌ترین رمزارز بازار، تاکنون ۷۱درصد از سقف تاریخی خود فاصله گرفته است که موجب شده بسیاری از معامله‌گران از مرگ بیت ‌کوین سخن بگویند. آیا واقعا قدیمی‌ترین رمزارز بازار به پایان خط نزدیک شده است؟

تنها ۱۶ درصد دستگاه های اجرایی آماده ورود به پنجره واحد دولت هوشمند هستند

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه ۵۹درصد دستگاه‌ ها هنوز تکالیف خود را برای ایجاد پنجره واحد دولت هوشمند انجام نداده‌اند، گفت: تنها ۱۶ درصد آماده ورود به پنجره واحد هستند.

ناامیدی معامله گران بورسی از تداوم نزول شاخص ها

شاخص‌کل بورس تهران دو روز نخست هفته را ناامیدکننده آغاز کرد، به‌طوری‌که پرونده معاملاتی شنبه و یکشنبه با بیش از ۱۷‌هزار واحد کاهش بسته شد. نماگر بازار سرمایه در حالی ۲۹ خرداد را نزولی به پایان رساند که بازار سهام در هفته گذشته همزمان با پیشروی نوسان قیمت دلار شاهد ورود موج جدیدی از سرمایه‌گذاران حقیقی بود.

سنگ قبر اینترنت اکسپلورر برای خداحافظی از این مرورگر ساخته شد

یک مهندس نرم‌افزار کره‌ای، به دنبال انتشار خبر از رده خارج شدن مرورگر اینترنت اکسپلورر، برای این مرورگر یک سنگ قبر واقعی ساخت. مایکروسافت روز چهارشنبه، پشتیبانی از مرورگر اینترنت اکسپلورر را متوقف کرد. این مرورگر زمانی از پیشتازان دنیای وب‌گردی بوده که انبوهی از وب‌گردها با آن خاطره‌های خوب و حتی خاطره بد و اعصاب خردکن داشته‌اند!

فاصله چشمگیر صنعت بیمه از فناوری های تکنولوژی

اگرچه ورود فناوری به حوزه‌هایی مانند تجارت، بانکداری و حمل و نقل انجام بسیاری از امور را به کلی متحول کرده، صنعت بیمه کشور هنوز نتوانسته آنچنان که باید از پتانسیل‌های تکنولوژی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان بهره‌مند شود.

رشد درآمدها در بانک گردشگری

خالص درآمد کارمزد بانک گردشگری در سال 1400، با رشد 19 درصدی همراه شد و به 121 میلیارد تومان رسید.

آسان پرداخت پرشین در سال ۱۴۰۰ پر سود بود

شرکت آسان پرداخت پرشین در سال مالی منتهی به اسفند 1400 به سود خالصی معادل 182 میلیارد تومان دست یافت.

نصب ۶۸۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های تهران

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: دستگاه کارتخوان هوشمند در تمام ۹ هزار واحد نانوایی تهران نصب می‌شود و قیمت نان بعد حذف آرد یارانه‌ای، برای مردم تغییری نخواهد داشت.

چرا لوگوی نارنجی بیت کوین محبوبیت بیشتری دارد؟

علاقه‌مندان تا به امروز به انتشار لوگو های جدید برای بیت‌کوین ادامه داده‌اند اما جامعه بیت ‌کوین هنوز با نمادی روبرو نشده است که نزدیک به ₿ نارنجی محبوب باشد.

تسهیلات غیرمجاز یک بانک خصوصی به وابستگان‌/ از جیب مردم به کام نزدیکان

بن بست اپلیکیشن های جاسوس در ویندوز ۱۱

ویندوز ۱۱ ابزار حریم خصوصی جدیدی دارد که در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و به کاربر اجازه می‌دهد مشاهده کند کدام اپلیکیشن‌ها اخیرا به اطلاعات حساس آنها دسترسی پیدا کرده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  80