ارائه تسهیلات ۵۰۰ میلیونی بانک مهر ایران به دانش بنیان ها

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام «تولید؛ دانش‌‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، پرداخت تسهیلات حقوقی برای نخستین بار در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و خرد آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،«سید سعید شمسی‌نژاد» در سفر خود به یاسوج اظهار کرد: پرداخت ۱۰۰ فقره تسهیلات  ۵۰۰ میلیون تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان پارک پردیس تهران برای رونق اشتغال دانش‌بنیان، در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصویب شده است. وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های مطلوب کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف، شرکت‌های دانش‌بنیان این استان می‌توانند از تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند. مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه این بانک بر اساس سیاست‌های ابلاغی و اساسنامه بانک در حوزه قرض‌الحسنه و پرداخت‌های خرد کار می‌کند، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۰۰ فقره وام ازدواج به مبلغ یک هزار و ۷۶ میلیارد ریال به متقاضیان این وام در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده است. شمسی‌نژاد گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه وام تکلیفی در حوزه کمیته امداد و بهزیستی بیش از ۳۳۷۸ فقره وام به مبلغ بیش از ۴۴۹ میلیارد ریال به مددجویان این ۲ نهاد در کهگیلویه و بویراحمد پرداخته است.

وی ابراز کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه وام تکلیفی قرض‌الحسنه جزو بانک‌های برتر کشور است و در کهگیلویه و بویراحمد نیز بیشترین میزان وام قرض‌الحسنه خرد را این بانک پرداخته است. مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ادامه داد: براساس سیاست ابلاغی سال ۱۴۰۱ مبنی بر افزایش سقف وام قرض‌الحسنه شخص حقیقی از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین آغاز پرداخت وام قرض‌الحسنه شخص حقوقی تا ۵۰۰ میلیون تومان، افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند این وام‌ها را دریافت کنند. وی گفت: افرادی که قبلا از وام قرض الحسنه استفاده کرده‌اند، می‌توانند این مبلغ را تا ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش دهند. شمسی‌نژاد افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رتبه نخست ضریب نفوذ نقدینگی در استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد. مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تصریح کرد: از نظر منابع، این بانک چهارمین بانک کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود و با توجه به ظرفیت‌های بی‌شمار این استان در پرداخت وام اشتغال‌زایی خرد هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی اظهار کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه برای افراد و کسبه تا سقف ۲۰۰ میلیون با توجه به گردش مالی آنها در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قابل پرداخت است. شمسی‌نژاد در خصوص پرداخت وام تکلیفی ازدواج و فرزندآوری گفت: وام ازدواج پرداخت شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ در کل کشور با افزایش ۲۵۰ درصدی روبه‌رو بوده است.

منبع: بانک قرض الحسنه مهر ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  1  =