حذف مکاتبات کاغذی بیمه ای با اپلیکیشن “بیمه ایران من “

عضو هیات مدیره شرکت سهامی ‌بیمه ایران گفت: فعال‌سازی اپلیکیشن «بیمه ایران من» در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله اقدامات راهبردی و کاربردی بیمه ایران است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سیدعلیرضا سادات‌میر با بیان اینکه از زمان استقرار تیم مدیریت جدید در شرکت، اولویت‌های مهمی ‌برای ارتقای جایگاه شرکت بیمه ایران تعیین شده است گفت: مهم‌ترین اولویت بیمه ایران در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم، جلب رضایتمندی حداکثری جامعه فراگیر بیمه‌گذاران بزرگ این شرکت در پهنه جغرافیای ایران است.
وی کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های خسارتی و تکریم بیمه‌گذاران را دو شاخص اصلی برای رضایتمندی ذی‌نفعان بیمه ایران برشمرد و افزود: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت برای تحقق این اولویت مهم، برنامه‌های اجرایی و دقیقی را تدوین کرده‌اند؛ که فعال‌سازی اپلیکیشن «بیمه ایران من» در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله این اقدامات راهبردی و کاربردی است. سادات‌میر با اشاره به اینکه اقدامات بسیار مهم دیگری در هیات مدیره شرکت در حال پیگیری است، افزود: ساماندهی شرکت‌های تابعه با هدف مولدسازی دارایی‌ها، بهینه‌سازی و رشد سرمایه‌گذاری‌ها از جمله پیگیری جدی پیشرفت پروژه ساختمانی گلستان، از جمله سیاست‌های کلان و مهم شرکت در حوزه سرمایه‌گذاری است که نتایج آن در آینده نزدیک، کام تمامی ‌بیمه ایرانی‌ها را شیرین خواهد کرد.

به گفته وی، در حالی‌که تنها چند ماهی است تیم مدیریتی جدید در بیمه ایران مستقر شده اما برای یکی از مهم‌ترین چالش‌های تاریخی شرکت که مساله «زیان انباشته شرکت» است تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شده است. پیگیری به‌روزرسانی «اساسنامه شرکت سهامی ‌بیمه ایران» که آخرین نسخه رسمی‌ آن مربوط به پیش از ۶ دهه قبل است و همچنین تغییرات در «ساختار اداری» شرکت با هدف رفع اختلال‌هایی که بر اثر اجرای ساختار اداری سال‌های اخیر در اداره شرکت و همچنین برای همکاران بیمه ایران ایجاد شده بود، از دیگر برنامه‌های مهم هیات مدیره بیمه ایران است. عضو هیات مدیره بیمه ایران با بیان اینکه در حوزه «تحول» و «نوآوری» نیز برنامه‌های بسیار خوبی در مجموعه شرکت پیش‌‌بینی شده است خاطرنشان کرد: به زودی اخبار بسیار خوبی را در این حوزه‌ها به استحضار بیمه‌گذاران و هموطنان خواهیم رساند. سادات‌میر همچنین با اشاره به اینکه سرمایه انسانی بی‌بدیل و شبکه فروش وفادار بیمه ایران در سالیان متمادی مهم‌ترین نقطه قوت شرکت بوده است تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی نیز برنامه‌هایی در حال تدوین است که ماحصل آن جبران گوشه‌ای از خدمات همکاران شرکت خواهد بود.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  ⁄  17  =