تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / سود ۱۵ میلیون دلاری فین‌تک آمریکایی

سرخط اخبار امروز 1401.03.24 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

حوزه بانکداری جهانی امروز حامل تغییر رویکرد ذخایر عربستان سعودی پس از اجرای بودجه طرح تنوع اقتصادی این کشور 58 درصد کاهش یافت و آن سو تر، بانک مرکزی چین متعهد شده است خدمات مالی را در راستای پروژه‌های حفاظت از منابع آبی در این کشور توسعه دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری امروز 1401.03.24 در جهان را در این گزارش بخوانید.

کاهش 58 درصدی ذخایر سپرده‌های بانک ملی عربستان سعودی از سال 2016

ذخایر عربستان سعودی در بانک ملی این کشور از سال 2016 تا کنون 58 درصد کاهش یافته است. این روند کاهشی در پی اقدامات دولت عربستان در راستای پیشبرد بودجه طرح تنوع اقتصادی خود، در چشم‌انداز 2030 خود شکل گرفت.

Arabnews.com

 

حمایت بانک مرکزی چین از پروژه‌های حفاظت از منابع آبی

بانک مرکزی چین متعهد شده است خدمات مالی را در راستای پروژه‌های حفاظت از منابع آبی در این کشور توسعه دهد و ثبات اقتصادی را تسهیل کند. بانک مرکزی و وزارت منابع آبی چین امروز کنفرانس مشترکی را درباره حمایت مالی برای ارتقای پروژه‌های زیربنایی با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب برگزار کردند.

News.cgtn.vom

 

فین‌تک Kinly با تمرکز بر جمعیت سیاه‌پوست آمریکایی توانست 15 میلیون دلار کسب درامد کند

شرکت Kinly، نئوبانک تازه‌تاسیس آمریکایی با تمرکز بر مشتریان بالقوه سیاه‌پوست که از خدمات بانکی محروم هستند توانست 15 میلیون دلار سود کند. Kinly از آن دسته از نئوبانک‌هایی است که معتقدند می‌توانند با تمرکز بر جمعیت‌ محدودتر، نسبت به نسل گذشته بانک‌های چلنجر که به دنبال ارائه خدمات به بازارهای گسترده‌تر بودند، نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کنند.

Axios.com

 

این گزارش بر اساس تازه‌ترین اخبار تا انتهای روز تکمیل می‌شود.

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  4  =