حمایت بانک صنعت و معدن از واحدهای تولیدی

در بازدید اعضای هیات عامل و رئیس شعبه تهران صنعت بانک صنعت و معدن از طرح‌های صنعتی ژلاتین کپسول و تکوین در استان تهران حمایت بانک صنعت و معدن از واحدهای تولیدی مبنی بر ارتقا و افزایش سطح تولید در کشور تاکید شد تا ضمن پشتیبانی، برای حل مسائل و مشکلات این شرکت‌ها و رسیدگی به نیازهای آنان اقدام موثر صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،اعضای هیات عامل و رئیس شعبه تهران صنعت بانک صنعت و معدن از طرح‌های صنعتی ژلاتین کپسول و تکوین در استان تهران بازدید کردند. در این بازدید ضمن بررسی نیاز این واحد‌ها، نسبت به تمرکز بیشتر عملیات شرکت‌های مذکور در بانک و حمایت بانک صنعت و معدن از واحدهای تولیدی بر اساس رسالت تخصصی خود مبنی بر ارتقا و افزایش سطح تولید در کشور تاکید شد تا ضمن پشتیبانی، برای حل مسائل و مشکلات این شرکت‌ها و رسیدگی به نیازهای آنان اقدام موثر صورت گیرد.
شرکت تکوین ساخته‌‌های فلزی کارا تولیدکننده بیش از ۳۵۰ نوع پیچ‌های مصرفی در صنعت خودرو بوده و یکی از تامین‌کنندگان اصلی شرکت‌های ایران خودرو و تولید اتومبیل سایپا است. بانک صنعت و معدن طی یک سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت تکوین ساخته‌های فلزی کارا پرداخت کرده که زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال حدود ۴۸۸ نفر را فراهم کرده است. شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران نیز تنها تولیدکننده انواع پوکه‌های ژلاتینی کپسول‌های دارویی در کشور بوده و نیاز بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی دارو در سراسر کشور را مرتفع می‌کند. بانک صنعت و معدن طی یک سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران پرداخت کرده که زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال حدود ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است.

منبع: بانک صنعت و معدن

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2