اپلیکیشن آپ کارگزار رسمی ناجا شد

اپلیکیشن آپ در یک مناقصه به‌عنوان کارگزاری رسمی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا انتخاب شد تا امکاناتی مانند استعلام خلافی، بررسی جزییات جریمه‌ها(تصویر، ساعت، محل، و..) و تسویه آنی خلافی‌ها را در اختیار کاربران بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،پلیس راهنمایی رانندگی ناجا (راهور) از یک برهه زمانی به بعد، خلافی خودروها را به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار نداد؛ اپلیکیشن آپ در یک مناقصه با کسب امتیاز کافی، مرجع و نماینده قانونی و رسمی پلیس راهور ناجا برای ارائه خدمات مرتبط با خلافی شد. به گفته فهمیه عین‌الهی مدیر سرویس خودرویی آپ، کاربران اپلیکیشن آپ و متقاضیان می‌توانند تسویه خلافی خود را به صورت آنی انجام دهند و دیگر نیازی نیست ۷ تا ۱۴ روز کاری منتظر طی شدن مراحل اداری حذف خلافی از لیست پلیس راهور باشند.

او در خصوص استعلام آنلاین توضیح داد: «به محض صدور خلافی خودرو و ثبت تخلف در سیستم پلیس راهور، آپ به صورت آنی لیست خلافی را بروز‌رسانی می‌کند و می‌توان به راحتی قبوض جرائم رانندگی خود را مشاهده و با اطمینان پرداخت کرد.»

عین‌الهی در خصوص پرداخت آنی نیز بیان کرد: «جریمه‌های ثبت‌شده در اپلیکیشن به دو صورت تجمیعی و تکی قابل پرداخت است؛ پس از پرداخت جریمه‌ها بدهی‌های پلاک خودرو در همان لحظه به صفر می‌رسد، درحالی‌که پیش‌ازاین، صفر شدن خلافی خودرو پس از پرداخت ۱۴ روز زمان می‌برد. در حال حاضر، تأخیر زمانی برای کاربران اپلیکیشن آپ حذف‌شده است.»


قابلیت نمایش عکس تخلف


او ادامه داد: «آپ شرایطی را ایجاد کرده که کاربران علاوه بر استعلام وضعیت خودروی شخصی خودشان، بتوانند از طریق واردکردن شماره پلاک، استعلام و پرداخت خلافی سایرین را هم انجام دهند.»

عین‌الهی در خصوص نحوه استعلام توضیح داد: «استعلام مانند پرداخت به دو صورت تجمیعی و تکی قابل انجام است. در استعلام تکی محل،عکس، روز، ساعت، دلیل تخلف و.. نمایش داده می‌شود. یکی از ارزش افزوده‌های استعلام خلافی آپ، نمایش عکس تخلف است. استعلام تکی که نمایش جزییات جریمه را در برمی‌گیرد به یکبار اعتبارسنجی نیاز دارد. اعتبار سنجی همان تطابق کد ملی، شماره تلفن و شماره پلاک است. استعلام تجمیعی چه برای خود و چه برای دیگری به مراحل بیان‌شده نیاز ندارد. این را هم بگویم که مبلغ استعلام برای تمام کارگزاران پلیس ۵.۲۰۰ تومان است.»

به گفته او، به‌زودی شرایطی فراهم خواهد شد که کاربران آپ بتوانند بدهی‌های خود و مبلغ استعلام را از طریق کیف پول آپ پرداخت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  2  =