اولویت بانک ایران زمین در کاهش مانده مطالبات معوق

جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مانده مطالبات معوق از اولویت‌های مهم شعب بانک ایران زمین است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیران بانک ایران زمین به منظور بررسی عملکرد و دیدار با کارکنان شعب منطقه، از شعب استان سمنان و گلستان(گنبد، علی‌آباد و مینودشت) بازدید کردند. در این دیدار محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان‌ها ضمن بیان مطلب فوق به بررسی عملکرد شعب در بخش‌های مختلف پرداخت و در ادامه چگونگی اعطای تسهیلات و تعهدات با توجه به سیاست‌های اعتباری در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
وی جذب منابع ارزان‌قیمت و کاهش مانده مطالبات معوق را از اولویت‌های مهم شعب بیان کرد و بر تشکیل به موقع کارگروه‌های سطح سه و برگزاری جلسات هفتگی بخشنامه‌خوانی تاکید کرد. در ادامه این دیدار علی فتاحی، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی گفت: استراتژی اول بانک سرمایه انسانی است و چرخش و تحرک مناسب حرفه‌ای کارکنان به ویژه تحول فکری آنها جزو اولویت‌های بانک است.

فتاحی افزود: کارکنان در نقش‌ها و موقعیت‌های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می‌کنند و خویشتن سازمانی و خویشتن حرفه‌ای خود را عرضه می‌کنند که این روند به تربیت و پرورش رفتار حرفه‌ای کارکنان و توانمندسازی آینده حرفه‌ای آنها منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می‌کند. سید مهدی سلیم بهرامی، ‌مدیر امور شعب استان‌های مازندران، گلستان و سمنان در این دیدار به ایفای نقش مهم بازاریابی میدانی در تعیین اهداف بانک که نیاز به تمرکز قوا در جهت شناخت بازار و تلاش برای افزایش سهم این بانک در بازار منابع اشاره و خواستار شناسایی، جلب و جذب فعالان اقتصادی و مشتریان توانمند در سطح استان شد.

وی همچنین به تبیین اهداف طرح‌های جاری بانک از جمله طرح انگیزشی جذب منابع (طرح تلاش خرداد) پرداخت و راهنمایی لازم در خصوص دقت در افتتاح حساب و احراز هویت کامل مشتری کرد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  7  =