مسترکارت شبکه پرداخت خود را در حوزه‌های وب۳ و NFT توسعه می‌دهد

سرخط اخبار امروز 1401.03.20 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

مسترکارت شبکه پرداخت خود را در دنیاهای وب3 و NFT توسعه می‌دهد. با توجه به اینکه 2.9 میلیارد مسترکارت در سراسر جهان وجود دارد ورود این کمپانی به دنیاهای وب3 و NFT می‌تواند تاثیر چشمگیری در سهولت خرید و فروش NFT داشته باشد.کاهش چشمگیر عرضه اولیه سهام، سقوط قیمت سهام و کند شدن رشد اقتصاد جهانی، چشم انداز درآمد بانک‌های سرمایه‌گذاری جهانی را نامعلوم کرده است. این در حالی است که حمله روسیه به اوکراین و سیاست‌های پولی انقباضی، نوسانات زیادی را در معاملات بازارهای مالی سال جاری به همراه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری امروز 1401.03.20 در جهان اعم از مسترکارت و قیمت سهام و سرمایه گذاری بانک ها را در این گزارش بخوانید.

همکاری Western Union و Mambu

شرکت خدمات مالی چند ملیتی آمریکایی Western Union و پلتفرم بانکداری ابری Mambu در راستای ارائه محصولات بانکی دیجیتالی به مشتریان اروپایی آغاز به همکاری کردند.

Pymnts.com

 

بانکداری سرمایه‌گذاری امسال نیز با شرایط سخت‌تری مواجه شده است

کاهش چشمگیر عرضه اولیه سهام، سقوط قیمت سهام و کند شدن رشد اقتصاد جهانی، چشم انداز درآمد بانک‌های سرمایه‌گذاری جهانی را نامعلوم کرده است. این در حالی است که حمله روسیه به اوکراین و سیاست‌های پولی انقباضی، نوسانات زیادی را در معاملات بازارهای مالی سال جاری به همراه داشته است.

Finance.yahoo.com

 

مسترکارت شبکه پرداخت خود را در دنیاهای وب3 و NFT توسعه می‌دهد

با توجه به اینکه 2.9 میلیارد مسترکارت در سراسر جهان وجود دارد ورود این کمپانی به دنیاهای وب3 و NFT می‌تواند تاثیر چشمگیری در سهولت خرید و فروش NFT داشته باشد. به همین خاطر، مسترکارت با شرکت‌های Immutable X، Candy Digital، The Sandbox، Mintable، Spring، Nifty Gateway و ارائه‌دهنده زیرساخت وب3 MoonPay همکاری می‌کند.

Mastercard.com

 

این گزارش بر اساس تازه‌ترین اخبار تا انتهای روز تکمیل می‌شود.

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄  7  =