تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / Citigroup حدود ۳۰۰۰ نفر را در آسیا استخدام می‌کند

سرخط اخبار امروز 1401.03.18 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

دیوید مالپاس، رئیس بانک جهانی، هم‌سو با بسیاری از بانک‌های مرکزی نسبت به رکود اقتصادی هشدار داد. او جنگ در اوکراین، قرنطینه در چین، اختلال در زنجیره تأمین و رشد ریسک رکود توام با تورم را از جمله دلایل اصلی بحران پیش رو خواند.
بانک سرمایه‌گذاری چند ملیتی آمریکایی و شرکت خدمات مالی Citigroup قصد دارد در چند سال آینده حدود 3000 کارمند جدید آسیایی را استخدام کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.03.18 در جهان را در این گزارش بخوانید.

Citigroup حدود 3000 نفر را در آسیا استخدام می‌کند

بانک سرمایه‌گذاری چند ملیتی آمریکایی و شرکت خدمات مالی Citigroup قصد دارد در چند سال آینده حدود 3000 کارمند جدید آسیایی را استخدام کند. آسیا اخیرا میدان نبرد بانک‌های جهانی است و Citigroup نیز قصد دارد تا در راستای تقویت درآمد از اقتصاد پویا و ثروت رو به رشد آسیا بهره‌مند شود. این در حالی است که این بانک حدود 200 میلیارد دلار دارایی در آسیا دارد و در مسیر رشد دارایی‌های مشتریان به میزان 150 میلیارد دلار تا سال 2025 قرار دارد.

رویترز

 

بانک جهانی: رکود اقتصادی برای بسیاری از کشورها غیرقابل‌اجتناب خواهد بود

دیوید مالپاس، رئیس بانک جهانی، هم‌سو با بسیاری از بانک‌های مرکزی نسبت به رکود اقتصادی هشدار داد. او جنگ در اوکراین، قرنطینه در چین، اختلال در زنجیره تأمین و رشد ریسک رکود توام با تورم را از جمله دلایل اصلی بحران پیش رو خواند و اضافه کرد رکود اقتصادی فعلی جهان با رکود سال‌های دهه ۷۰ میلادی قابل مقایسه است و پیش‌بینی می‌شود در بعضی از کشورها وضعیت به مراتب سخت‌تر باشد.

سی ان ان

 

بانک رمزارز Custodia از فدرال رزرو شکایت کرد

بانک Custodia که توسط کیتلین لانگ، موسس مورگان استنلی، تأسیس شد، علیه بانک مرکزی ایالات متحده به دلیل تأخیر در تصمیم‌گیری درباره درخواست برای افتتاح حساب مستر (master account) شکایت کرد. این حساب به Custodia این امکان را می‌دهد که مستقیماً، نه از طریق یک بانک واسطه، به فدرال رزرو دسترسی داشته باشد.

Coindesk

 

همکاری BPI و Alipay+ برای فعال‌سازی خریدهای جهانی

بانک جزایر فیلیپین (BPI)، شرکت خدمات مالی و بانکداری فیلیپینی، که در زمینه ارائه خدمات بانکداری خرد، مدیریت دارایی، بانکداری سرمایه‌گذاری و خدمات بیمه فعالیت می‌نماید، نخستین بانکی است که با Alipay+، ارائه دهنده پرداخت موبایلی، وارد همکاری شده است تا خدمات پرداخت خود را در سطح جهان گسترش دهد.

Businesswire

 

بانک سوییسی Credit Suisse برای سومین بار در سال جاری میلادی هشدار داد

بانک سرمایه‌گذاری و شرکت خدمات مالی جهانی Credit Suisse Group AG در سه ماهه دوم سال میلادی برای بار سوم پیش‌بینی کرد که تحت تاثیر نوسانات بازار و جنگ در اوکراین با زیان روبرو خواهد شد. به همین خاطر، این بانک قصد دارد اقدامات خود را در راستای کاهش هزینه‌ها تسریع کند.

FT

 

شرکت 40 میلیارد دلاری Checkout.com در پرداخت‌ها از استیبل کوین استفاده خواهد کرد

شرکت 40 میلیارد دلاری پرداخت‌های آنلاین Checkout.com در مشارکت با شرکت امنیت رمزارزی Fireblocks اعلام کرد که پرداخت‌ها به طور شبانه‌روزی از طریق ارز پایدار استیبل کوین Stable Coin انجام خواهد شد. پیش‌تر نیز شرکت Stripe در اقدامی مشابه استفاده از رمزارزها را در فرایند پرداخت اعلام کرده بود. این شرکت استارت‌آپی که رقیب PayPal و Stripe محسوب می‌شود، به کسب‌وکارها اجازه خواهد داد تا پرداخت‌های خود را در قالب USD Coin انجام دهند.

CNBC

 

این گزارش بر اساس تازه‌ترین اخبار تا انتهای روز تکمیل می‌شود.

 

مترجم: فرزانه اسکندریان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  +    =  27