تازه‌ترین اخبار امور مالی و بانکداری جهان / اپل محصول جدید BNPL خود را معرفی کرد

سرخط اخبار امروز 1401.03.17 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

اپل اخیرا وارد بازار BNPL شده است و به مشتریان آمریکایی این امکان را می‌دهد که خریدهای Apple Pay خود را در اقساط مختلف پرداخت کنند.
بر اساس گزارش Vantage Market Research، نرخ رشد مرکب سالانه بازار BNPL تا سال 2028 با 24.9 درصد افزایش به حدود 1.8333 میلیون دلار خواهد رسید.
شرکت Citron Inc.، ارائه‌دهنده پرداخت‌های کیف پول تلفن همراه که تجارت برون مرزی و درون بازار را در مقیاس بزرگ ممکن می‌سازد، امروز از آخرین تلاش‌ها در راستای توسعه این سازمان در آسیا و اقیانوسیه پرده‌برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.03.17 در جهان را در این گزارش بخوانید.

اپل محصول جدید BNPL خود را معرفی کرد

اپل نیز اخیرا وارد بازار BNPL شده است و به مشتریان آمریکایی این امکان را می‌دهد که خریدهای Apple Pay خود را در اقساط مختلف پرداخت کنند. اکنون، سیستم Apple Pay Later برای همه خریدهای درون‌برنامه‌ای و آنلاین در دسترس است. این سیستم خریدها را به چهار قسط مساوی تقسیم می‌کند و کاربران می‌توانند قسط‌ها را طی شش هفته بدون بهره یا کارمزد دیرکرد پرداخت کنند.

دویچه بانک صدها متخصص فناوری اطلاعات را از روسیه به آلمان منتقل کرد

پس از حمله روسیه به اوکراین در اواخر فوریه و اعمال تحریم‌های غرب علیه روسیه، دویچه بانک به همه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار خود در روسیه پیشنهاد داد تا به آلمان نقل مکان کنند. حدود نیمی از کارمندان این پیشنهاد را پذیرفته‌اند و در سه ماه گذشته اکثریت آنها همراه خانواده‌هایشان به برلین نقل مکان کردند.

Aiia، پلتفرم بانکداری اتحادیه اروپا، ویژگی Pay by Link را برای نخستین بار به کاربران ارائه می‌‌دهد

پلتفرم بانکداری باز Aiia در حال معرفی ویژگی جدید «Pay by Link» است که امکان انواع مختلف پرداخت‌ها را در طیف گسترده‌تری از روش‌ها فراهم می‌کند. کاربران با استفاده از ویژگی Pay by Link، می توانند از طریق ایمیل، پی دی اف، اس ام اس، نامه یا حتی پیام‌های خود در رسانه‌های اجتماعی پرداخت خود را انجام دهند.

نرخ رشد مرکب سالانه بازار BNPL تا سال 2028

بر اساس گزارش Vantage Market Research، نرخ رشد مرکب سالانه بازار BNPL تا سال 2028 با 24.9 درصد افزایش به حدود 1.8333 میلیون دلار خواهد رسید. این در حالی است که اتخاذ روش‌های پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک رشد این بازار را تسریع می‌کند.

حضور شرکت Citron Inc. در منطقه آسیا و اقیانوسیه در راستای تسهیل پرداخت‌های بین‌المللی

شرکت Citron Inc.، ارائه‌دهنده پرداخت‌های کیف پول تلفن همراه که تجارت برون مرزی و درون بازار را در مقیاس بزرگ ممکن می‌سازد، امروز از آخرین تلاش‌ها در راستای توسعه این سازمان در آسیا و اقیانوسیه پرده‌برداری کرد. پس از افزایش موفقیت‌آمیز سرمایه در اکتبر 2021، این ارائه‌دهنده پرداخت‌های جهانی، مجموعه کیف پول‌های محلی و طرح‌های پرداخت جایگزین خود را به بیش از 200 مورد افزایش داد و تعداد کارکنان پشتیبانی خود را برای تقویت حضور خود در بازار منطقه آسیا و اقیانوسیه اضافه کرد.

 

این گزارش بر اساس تازه‌ترین اخبار تا انتهای روز تکمیل می‌شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  23  =  27