انعقاد همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیمه تجارت نو

قرارداد همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران با شرکت بیمه تجارت‌نو به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در مراسم امضای این قرارداد و همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران با شرکت بیمه تجارت‌نو، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی، جعفر واحدی سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نوراللهی مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه تجارت‌نو حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در این نشست اذعان کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو به عنوان یکی از ۱۰ شرکت بیمه‌ای مفتخر است که امروز پیرو این همکاری در راه خدمت‌رسانی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران گام برمی‌دارد.

وی بیان کرد: با توجه به خدمت‌رسانی بیمه تجارت‌نو که در کل کشور گسترده است، شعب و نمایندگان فعال بیمه تجارت‌نو در کل کشور از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نکرده و در اسرع وقت پاسخگوی تمامی موارد خواهند بود.

نوراللهی اذعان کرد: یکی از ویژگی‌های بیمه تجارت‌نو هوشمند بودن آن است که از طریق نرم‌افزارهای موجود (اپلیکیشن بنو) می‌توانند اعلام خسارت کرده و در کمترین زمان روند پرونده طی خواهد شد. پیرو انعقاد این تفاهم‌نامه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تحت پوشش بیمه عمر و حادثه بیمه حوادث غیر‌مترقبه شرکت بیمه تجارت‌نو هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  63