بیمه ایران حجاج را بیمه می کند

بیمه ایران اعلام کرد که مسئولیت بیمه زائران حج ۱۴۰۱ را تقبل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،آنطور که حسن شریفی- مدیر عامل بیمه ایران  گفته است، تمامی زائرانی که از طریق سازمان حج و زیارت جهت انجام مناسک حج تمتع در سال ۱۴۰۱ به عربستان عزیمت می‌کنند، تحت پوشش بیمه‌ای عمر زمانی (فوت به هر علت)، فوت یا نقص عضو و از کار افتادگی دایم کلی یا جزیی ناشی از حادثه و درمان قرار دارند.

به گفته وی، مدت زمان شروع این قرارداد از بیستم اردیبهشت ۱۴۰۱ تا اول شهریور ۱۴۰۱ است، همچنین مدت پوشش بیمه‌ای هر یک از زائران از ساعت صفر بامداد دو روز قبل از پرواز شروع و تا ساعت ۲۴ سه روز پس از ورود به کشور ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه ایران یادآور شده درصورتی که هر یک از بیمه شدگان تا ساعت ۲۴ روز سوم پس از ورود به کشور به بیماری کرونا مبتلا شوند (مشروط به ارائه نتیجه آزمایش pcr مثبت) و نیاز به درمان در ایران داشته باشند تحت پوشش هستند.

گفتنی است بیمه ایران در حادثه منا  و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود بلافاصله و بدون طی تشریفات بیمه‌ای ،برای همدردی با خانواده‌های بازماندگان و مصدومان این حوادث، بسرعت وارد عمل شد و به منظور جبران بخشی از هزینه‌های کفن و دفن جان باختگان این حوادث، پرداخت علی الحساب ۲۵۰ میلیون ریالی را در شعب سراسر کشور‌ آغاز کرد . بیمه ایران بعنوان تنها شرکت بیمه  دولتی ، یکی از اولین دستگاه‌هایی  بود که سیاست های دولت را پیگیری کرده و این میزان غرامت را در کوتاهترین زمان ممکن پرداخت نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1