تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان / نخستین متاورس بانکداری هند فعال شد

سرخط اخبار امروز 1401.03.13 در حوزه بانکداری و پرداخت را بخوانید

شرکت «Kiya.ai»، یکی از ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های نوآورانه دیجیتالی به موسسات مالی و دولت‌های سراسر جهان، اعلام کرد «Kiyaverse» نخستین متاورس بانکداری در هند را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار درباره متاورس و پرداخت های دیجیتال در جهان را در این گزارش بخوانید.

دویچه بانک آلمان دستگاه‌های سپرده نقدی را در شعبه‌های خدمات مالی شرکت «PT Toyota Astra Financial Services» نصب می‌کند

دویچه بانک آلمان امروز اعلام کرد که دستگاه‌های سپرده نقدی را در شعبه‌های خدمات مالی شرکت «PT Toyota Astra Financial Services» در اندونزی نصب می‌کند تا از این طریق، داده‌های پرداخت در زمان واقعی انتقال یابد.

این سرویس فرآیند جمع‌آوری وجه نقد را برای شرکت‌ها ساده می‌کند و در عین حال روش پرداخت راحت‌تری را به مشتریان ارائه می‌دهد.

همکاری «MoneyGram» و «Mobily Pay»

شرکت «MoneyGram»، پیشرو در تحول پرداخت‌های دیجیتال همتا به همتا، و شرکت عربستانی «Mobily Pay»، کیف پول موبایلی تحت پشتیبانی شرکت مخابراتی و ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال «Mobily»، امروز همکاری خود را اعلام کردند.

به این ترتیب، میلیون‌ها مصرف‌کننده در عربستان سعودی می‌توانند پول خود را در زمان واقعی به هرجای دنیا انتقال دهند.

شرکت «Kiya.ai» نخستین متاورس بانکداری را در هند راه‌اندازی کرد

شرکت «Kiya.ai»، یکی از ارائه‌دهندگان راه‌حل‌های نوآورانه دیجیتالی به موسسات مالی و دولت‌های در سراسر جهان، اعلام کرد «Kiyaverse» نخستین متاورس بانکداری در هند را راه‌اندازی کرد.

«Kiyaverse» بانکداری در دنیای واقعی را با بانکداری متاورس از طریق تعاملات مبتنی بر آواتار (انسان‌نمای مجازی) ادغام می‌کند.

در مرحله نخست، «Kiyaverse» به بانک‌ها اجازه می‌دهد تا دنیای متاورس خود را برای مشتریان، شرکا و کارمندان از طریق خدماتی، از جمله مدیریت ارتباطات و آواتار و ربات‌های مشاور، گسترش دهند.

«Kiyaverse» قصد دارد توکن‌های NFT ارائه دهد و از ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی پشتیبانی کند تا بتواند امور مالی باز را در محیط وب3 فعال کند.

همچنین رابط‌های API باز خود را به تجمیع‌کننده‌ها و درگاه‌های مختلف متصل می‌کند تا یک سوپر اپلیکیشن و بازار بزرگ را در دنیای متاورس فعال کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =