حمید جمالی طرئی رئیس بیمارستان بانک ملی شد

مدیرعامل بانک ملی ایران طی مراسمی حمید جمالی طرئی را به عنوان ریاست جدید بیمارستان بانک ملی ایران منصوب و از زحمات بینا منتظر سرپرست پیشین این بیمارستان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر محمدرضا فرزین در این نشست که با حضور اعضای هیات امنای بیمارستان بانک برگزار شد، با تاکید بر این که بیمارستان بانک یک مجموعه مهم و استراتژیک برای ماست چرا که خدمات سلامت در میزان رضایت شغلی همکاران نقش مهم و اساسی دارد، گفت: از آنجا که با مجموعه گسترده ای از همکاران شاغل و بازنشسته بانک در ارتباط هستیم بنابراین ارایه خدمات سلامت بیمارستان می تواند نقش مهمی در میزان رضایت مندی همکاران از بانک داشته باشد.
وی افزود: خدمات ارایه شده به همکاران در سطح مطلوبی قرار دارد و به نوبه خود از زحمات مدیران سابق کمال قدردانی را دارم.
فرزین ادامه داد: تلاش ما بر این بود که نظام تصمیم گیری در بیمارستان بانک را به کل حوزه سلامت مرتبط کرده و بسط دهیم تا نه تنها خدمات درمانی بلکه خدمات سلامت به همکاران ارایه شود. ضمن اینکه این مسیر بتواند دریچه ای برای ورود بانک به خدمات سلامت در سطح سایر بخش ها نیز باشد.
مدیرعامل بانک ملی ایران اضافه کرد: تصمیم بر آن شد تا هیات امنای مجزایی برای بیمارستان تشکیل دهیم که تمام اختیارات هیات مدیره و هیات عامل نیز تفویض شده و امروز یک تیم حرفه ای در بیمارستان خدمت رسانی می کنند.
وی ضمن قدردانی از خدمات دکتر منتظرخاطر نشان کرد: دکتر جمالی برنامه مفصلی را برای بهبود کیفیت خدمات بیمارستان ارایه کردند که قطعا تحقق آن در آینده بانک و افزایش رضایت شغلی همکاران نقش موثری خواهد داشت.
همچنین حمید جمالی طرئی رییس جدید بیمارستان بانک ملی ایران نیز با تاکید بر اینکه همکاری در بانک ملی ایران یک لطف الهی بوده و از خدمت گذاری به مردم در سنگر جدید خرسند است، گفت: تاکنون خدمات خوب و شایسته ای در بیمارستان بانک ملی ایران ارایه شده که جا دارد از زحمات مدیران کنونی و پیشین بانک و همینطور همکاران بیمارستان قدردانی شود.
وی با بیان اینکه حفظ و ارتقای سطح رضایتمندی موجود همکاران از اولویت های برنامه ها در ارتباط با بیمارستان است، تصریح کرد: در 10 سال آینده بیمارستان ها به سمت دیجیتالی شدن پیش می روند و تلاش بنده هم بر این است که بیمارستان بانک چنین مسیری را طی کند.
جمالی پیگیری و ارتقای طب پیشگیری، طب سالمندی و مراقبت از پرسنل را از دیگر اولویت های کاری خود عنوان کرد و گفت: استفاده از فناوری های نو و گجت ها، راه اندازی بخش سرطان در دو قسمت تشخیص و درمان و همچنین عمل های زیبایی اجتناب ناپذیر، فعال کردن home care (مراقبت در منزل) و راه اندازی سه اتاق مجزا برای بخش سوختگی از جمله برنامه های دیگر است. همچنین توجه ویژه تر به کرامت انسانی در قالب آموزش و همینطور پرداختن جدی تر به کمیته های درمان دنبال خواهد شد.
همچنین دکتر بینا منتظر ضمن آرزوی توفیق برای ریاست جدید بیمارستان بانک ابراز کرد که از این پس نیز کمال همکاری را در پیشبرد اهداف بانک و بیمارستان خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. احمد می گوید

    باتشکر از زحمات پرسنل زحمت کش وپزشکان محترم بانک بایدبعرض برسانم هیچ کس نمیتونه جای آقای سخندان روبگیره چون ایشون ازبدنه بانک بودن وبامشکلات همکاران اشناترودرحل آن کوشاتربود عدم حضورایشون کاملا محسوسه

ارسال یک پاسخ

89  +    =  92