دریافت همزمان اینماد و درگاه پرداخت در وب سایت ها محقق شد

۵ پرداخت‌یار و یک شرکت پرداخت به وب‌سرویس اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شده‌اند و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی طی یک فراخوان از تمامی شرکت‌های پرداخت‌یار و پرداخت برای اتصال به وب‌سرویس اینماد و اتصال به پنجره واحد تجارت الکترونیکی دعوت کرد. در این صورت کسب و کارها می‌توانند همزمان با ثبت درخواست اینماد اقدام به دریافت درگاه پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، هم‌اکنون ۵ پرداخت‌یار ایران درگاه، سیزپی، دیجی‌پی، درگاه پرداخت سپرده، بیت‌پی و همچنین تجارت الکترونیکی پارسیان به این بستر متصل شده‌اند.

طبق اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی امکان این اتصال پرداخت‌یارها و PSPها به دلیل درخواستشان برای دریافت وب‌سرویس نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد به منظور تسهیل امور برای کسب و کارهای اینترنتی با همکاری شاپرک فراهم شده است.

با اقداماتی که هم‌اکنون صورت گرفته کسب و کارها هنگام دریافت نماد اعتماد الکترونیکی‌ می‌توانند به صورت مستقیم اقدام به دریافت درگاه پرداخت کنند و با توجه به اتصال‌هایی که بین شاپرک و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایجاد شده است، هنگام درخواست دریافت درگاه پرداخت دیگر نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات نخواهد بود.

درگاه پرداخت فعال رو اینماد
پرداخت‌یارها و PSPهایی که به صورت وب‌سرویس به درگاه اینماد و پنجره واحد تجارت الکترونیکی متصل شده‌اند.
هم‌اکنون این ۷ شرکت‌ به صورت آزمایشی به این وب‌سرویس متصل شده‌اند و سایر درگاه‌‌های پرداخت نیز می‌توانند در خواست اتصال خود به این وب‌سرویس را به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ارائه دهند.

پیشتر زرین‌پال و سداد به عنوان پرداخت‌یار و شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت، امکان ارائه هم‌زمان درگاه پرداخت و اینماد را از طریق درگاه نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب و کارهای متقاضی نماد ایجاد کرده بودند حال با تغییراتی که روی این بستر از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایجاد شده است به نظر می‌رسد که امکان اتصال سایر درگاه‌های پرداخت به آن نیز فراهم شده است.

طبق اعلام مرکز، به محض انتخاب شرکت خدمات پرداخت یا پرداخت‌یار مورد نظر از فهرست شرکت‌های متصل به اینماد توسط کسب و کار، ضمن ارسال اطلاعات احراز شده هویت، دامنه، تلفن ثابت و همراه، ایمیل، نشانی، نوع فعالیت، کدرهگیری مالیاتی و غیر به صفحه اختصاصی شرکت جهت تکمیل سایر اطلاعات مورد نظر منتقل شده و بدون نیاز به ورود مجدد اطلاعات، امکان ثبت درخواست درگاه اینترنتی وجود خواهد داشت.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در نظر دارد تا کلیه خدمات به کسب و کارهای اینترنتی را در پنجره واحد تجارت الکترونیکی(ecsw.ir) تجمیع کند از همین رو امکان درخواست درگاه پرداخت اینترنتی پس از دریافت اینماد در پنجره واحد تجارت الکترونیکی ایجاد شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7