الزام دولت الکترونیک در تداوم تمدید خودکار کارت های بانکی

معاون وزیر ارتباطات لغو تمدید خودکار کارت‌های بانکی را خلاف دولت الکترونیکی دانست و خواستار توضیح دلایل بانک مرکزی برای این تصمیم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، معاون وزیر ارتباطات لغو تمدید خودکار کارت‌های بانکی را خلاف دولت الکترونیکی دانست و خواستار توضیح دلایل بانک مرکزی برای این تصمیم شد.

بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی به بانک‌ها، تمدید خودکار تاریخ انقضای کارت‌های بانکی حداکثر تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت و از ابتدای تیر ماه ۱۴۰۱ مشتریان باید برای تمدید عابر‌بانک‌های خود به صورت حضوری به بانک‌ها مراجعه و اقدام کنند. این در حالی است که اجرای کامل دولت الکترونیک یکی از سیاست‌های قطعی دولت سیزدهم عنوان شده است.

بانک مرکزی از زمان شیوع کرونا در کشور، تمدید اتوماتیک تاریخ انقضای کارت‌های بانکی را اجرایی کرد تا از حجم مراجعات مشتریان به بانک‌ها کاسته شود.

در این زمینه رضا باقری‌اصل، معاون وزیر ارتباطات و دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در توییتی با بیان اینکه این تصمیم بانک مرکزی به نوعی خلاف اهداف دولت الکترونیکی به شمار می‌رود، نوشت: شایسته است بانک مرکزی دلایل خود در مورد تصمیم لغو تمدید خودکار کارت‌های بانکی را به اشتراک بگذارد.

منبع: مهر

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −    =  25