وام‌دهی دیجیتال در حال تحول

سرخط اخبار امروز 1401.03.10 در حوزه بانک و پرداخت را بخوانید

فرایند اتوماسیون وام‌دهی مشتری به مشتری اکنون کاربران را قادر ساخته تا به شکل بهتری با هم تعامل کنند و درباره میزان بهره خرید و فروش وام در یک سیستم خودکار به توافق برسند. شرکت وام‌دهی همتا به همتای «Lending Club» به دنبال این است تا با ایجاد تحول در سیستم دیجیتالی محصولات بهتری ارائه دهد و از این طریق فراگیری مالی را نیز گسترش دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی امروز 1401.03.10 در جهان را در این گزارش بخوانید.

عربستان سعودی؛ بزرگ‌ترین مرکز رشد دارایی‌های مالی اسلامی در جهان
عربستان سعودی بزرگ‌ترین مرکز رشد امور مالی اسلامی در جهان از نظر دارایی است و با مجموع نزدیک 800 میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد که نشان دهنده 28 درصد از کل دارایی‌های جهانی است.

شرکت «Thames Technology» نخستین کارت فلزی را در جهان عرضه خواهد کرد
نخستین کارت فلزی با رابط دوگانه «Thames Technology» به زودی در اروپا عرضه خواهد شد. این کارت مدرن ظاهری جذاب خواهد داشت و کاربران می‌توانند طرح روی آن را شخصی‌سازی کنند.

شرکت «Lending Club» قصد دارد وام‌های مشتری به مشتری را توسعه دهد
از آنجا که فرایند وام‌دهی مشتری به مشتری به طور سنتی فرایندی با اصطکاک است، شرکت وام‌دهی همتا به همتای «Lending Club» قصد دارد در راستای تسهیل تراکنش‌ها حوزه وام‌دهی را متحول کند.

شرکت روسی «گازپروم» فروش گاز به شرکت هلندی «گازترا» را متوقف کرد
شرکت «گازپروم» پس از خودداری هلند از پرداخت هزینه‌های گازی با ارز روبل، اعلام کرد که تامین گاز برای این کشور را متوقف می کند. روسیه پیش از این، عرضه گاز به لهستان، بلغارستان و فنلاند را قطع کرده است. پوتین پیش‌تر دستور داده بود که طرح تسویه حساب‌های روبلی در یکی از بانک‌های روسیه اجرا شود.

در حال به روز رسانی ….

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  1