منع صدور کارت سوخت برای خودروهای فرسوده و توقیفی

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: بعد از پست بیشترین علل تاخیر کارت‌های سوخت پارسال خودرو‌های اسقاطی یا خودرو‌های فرسوده یا خودرو‌های توقیفی بوده است که به آن‌ها کارت تعلق نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تمامی کارت‌های هوشمند سوخت معوق مربوط به سال ۱۴۰۰ صادر و به پست ارسال شده است.

مسعود رضایی با اعلام این مطلب افزود: هم اکنون هیچ کارت سوخت معوقی مربوط به پارسال نداریم و همه معوقه‌ها تا اواسط اردیبهشت ماه امسال صادر و به پست تحویل شده است.

وی افزود: درخواست‌های صدور کارت المثنی در حال حاضر مربوط به صدور کارت‌های سوخت یکماه تا یکماه و نیم گذشته است.

رضایی در خصوص افرادی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت درخواستی پارسال شان نشده اند گفت: این افراد می‌توانند به سایت epolice.ir مراجعه یا به شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند تا با اطلاع از کد رهگیری مطلع بشوند که کارت سوختشان الان در چه مرحله‌ای است.

رضایی دلایل متقاضیان جا مانده از دریافت کارت سوخت المثنی را مربوط به پست دانست و گفت: بیشترین مشکلات مربوط به پست است به این ترتیب که یا مالک در منزل نبوده یا آدرس اشتباه بوده و کارت مرجوع شده است.

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: بعد از پست بیشترین علل تاخیر کارت‌های سوخت پارسال خودرو‌های اسقاطی یا خودرو‌های فرسوده یا خودرو‌های توقیفی بوده است که به آن‌ها کارت تعلق نمی‌گیرد.

رضایی همچنین گفت در فروردین امسال ۲۰۰ هزار درخواست کارت سوخت داشتیم و تولیدمان ۵۳۰ هزار کارت سوخت بود که این تولید اضافی مابه تفاوت درخواست‌های معوق ۱۴۰۰ هست که صادر شده است و بخش بعدی درخواست معوق در اردیبهشت امسال صادر شد که حدود ۲۰۰ هزار کارت سوخت بود.

مدیر سامانه هوشمند سوخت افزود: در سال ۱۴۰۰ تعدادی از درخواست‌های صدور کارت با تعویق مواجه شد که در فروردین امسال قول دادیم به این درخواست‌ها رسیدگی کنیم.

منبع: تجارت نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −  59  =