گزارش اردیبهشت ماه نوبیتکس منتشر شد

نوبیتکس، بزرگترین پلتفورم تبادل رمزارز در ایران، گزارش ماهانه اردیبهشت خود را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این گزارش به تعداد معاملات ماه، بیشترین دارایی کیف پول کاربران، پرمعامله‌ترین رمزارزها و… پرداخته شده است.

نوبیتکس از این ماه به طور ماهیانه گزارشی از وضعیت  بازار این پلتفرم را منتشر می‌کند و در پایان هر سال میلادی، گزارشی تفصیلی از میزان معاملات، رفتار کاربران رمزارزی و عملکرد یکساله خود ارائه خواهد داد.

پیش از این، گزارش سال 2021 نوبیتکس منتشر شده بود که نمایی کلی از بازار رمزارزها در ایران را در اختیار مخاطبان قرار می‌داد و در آن آماری از تعداد معاملات، سن کاربران، سهم هر استان‌ از بازار، علاقه کاربران به انواع رمزارزها و… ارائه شده بود.

با توجه به اینکه نوبیتکس بیش از ۷۰ درصد بازار رمزارزها در ایران را در اختیار دارد، این گزارش‌ها‌ می‌تواند نمایی کلی از میزان و نحوه حضور ایرانیان در بازار ارزهای دیجیتال را ترسیم کند.

نوبیتکس پس از انتشار کتاب سال خود، با آغاز انتشار گزارش‌های ماهانه، تلاش می‌کند اطلاعات مورد نیاز پژوهشگران، تصمیم‌گیران، فعالان و سرمایه‌گذاران این حوزه را در اختیار آنها قرار دهد و به شفافیت بیشتر حوزه رمزارزها در ایران کمک کند.

متن گزارش اردیبهشت‌ماه نوبیتکس را در لینک زیر بخوانید: https://nobitex.ir/monthly-report/1401/ordibehesht

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  12