تسهیل جذب سرمایه به فین تک ها از طریق شتابدهنده سریر

شتابدهنده سریر اولین رویداد جذب سرمایه در سال جاری را با هدف تسهیل فرایند جذب سرمایه و شبکه‌سازی برای استارتاپ‌ها و کسب و کارهای حوزه فناوری‌های مالی (فینتک) برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت دانش بنیان سامانه‌های رهگیری یکپارچه راهبر سریر (سهامی خاص) در پی تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیرعامل محترم وقت شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، فعالیت خود را از زمستان سال ۱۳۹۵ آغاز نموده است.

سریر با هدف ایفای نقش بازوی اجرایی نوآوری و فناوری غدیر به دنبال ایجاد ارتباطی سازنده میان بدنه‌ی هلدینگ‌های زیرمجموعه‌ی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر از یک طرف و بازیگران اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی کشور از طرف دیگر، بوده است و طی سال‌های گذشته به فعالیت مستمر پرداخته است و از تابستان سال ۱۳۹۶ با فراهم آوردن بستر مناسب برای اکوسیستم کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا، حمایت سریر از ایده‌های دانش بنیان و نوآور شکل جدی به خود گرفته است و درقالب شتابدهنده و فضای کار اشتراکی، به ارائه خدمت مشغول است.

سریر، شتاب‌دهنده‌ی شرکتی بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری چندرشته‌ای بورس کشور (سرمایه‌گذاری غدیر) می‌باشد که سابقه‌ی برگزاری بیش از ۷۰ رویداد جذب سرمایه، Reverse pitch و Startup Weekend کارگاه آموزشی و ورکشاپ با رویکرد راه‌اندازی و توسعه‌ی کسب وکار در حوزه‌های مختلف مانند املاک و مستغلات، معدن، برق و انرژی و سایر حوزه‌ها را دارد. « رویداد ملی دریای برکت » بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی فناورانه و نوآورانه در صنعت شیلات کشور در سال ۱۴۰۰ نیز یکی از این رویدادهای مهم بوده است.

شتابدهنده سریر در سال ۱۴۰۱ با همکاری صندوق جسورانه ارغوان (بزرگترین صندوق جسورانه بورسی کشور) و گروه مالی نماد غدیر در زمینه‌های مختلف کسب و کاری، به شناسایی تیم‌های فناور و نوآور پرداخته است و در نظر دارد رویدادهای ارائه به سرمایه‌گذار، استارتاپ ویکند و … اجرا نماید. در این رویدادها خدمات شتابدهی و سرمایه‌گذاری جسورانه، آموزش و … برای حوزه‌های مختلف و با توجه به طرح‎های دریافت شده از سوی استارتاپ‌ها و کسب و کارها و نیازهایشان، قابل ارائه خواهند بود.

در این راستا، شتابدهنده سریر اولین رویداد جذب سرمایه در سال جاری را با هدف تسهیل فرایند جذب سرمایه و شبکه‌سازی برای استارتاپ‌ها و کسب و کارهای حوزه فناوری‌های مالی (فینتک) برگزار خواهد کرد. در این رویداد تمامی زیربخش‌های حوزه فناوریهای مالی شامل مدیریت مالی، رمز ارزها، بیمه، بانکی و سایر زیر بخش‌ها بر اساس روندهای مهم جهانی در اولویت خواهند بود. این رویداد در تاریخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۱ با حضور گروه مالی نماد غدیر و شرکت سرمایه‌گذاری دی و ۱۶ تیم استارتاپی و کسب و کاری این حوزه در محل شرکت سریر برگزار می‌گردد.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  20