افزایش خفیف نرخ دلار در صرافی بانکی

دلار 25 هزار و 916 تومان شد

نرخ دلار امروز (شنبه، هفتم خردادماه ۱۴۰۱) در صرافی‌های بانکی با ۲۳ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، پنجم خردادماه ۱۴۰۱) ۲۵ هزار و ۹۱۶ تومان معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانکی با ۷۶ تومان افزایش نسبت به‌روز کاری گذشته برابر با ۲۸ هزار و ۱۸۹ تومان بود.

قیمت خرید هر دلار توسط صرافی‌های بانکی امروز ۲۵ هزار و ۶۵۸ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۷ هزار و ۹۰۸ تومان اعلام شد.

علاوه بر این، بهای خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۵ هزار و ۲۰۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۴۳۴ تومان بود.

این در حالی است که نرخ خرید یورو در این بازار ۲۶ هزار و ۹۸۴ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۷ هزار و ۲۲۹ تومان اعلام شد.

همچنین، در سامانه نیما در معاملات امروز، حواله یورو به قیمت ۲۶ هزار و ۱۴۳ تومان فروخته و حواله دلار به بهای ۲۴ هزار و ۴۲۰ تومان معامله شد.

به گزارش ایرنا، افزایش قیمت دلار در صرافی‌های بانکی از ابتدای سال ۱۴۰۰ شروع شد و خردادماه وارد کانال ۲۶ ‌ هزار تومان شد و نوسان قیمت دلار در صرافی‌های بانکی ادامه یافت. قیمت دلار به طور مشخص ۲۴ آذرماه در کانال ۲۷ هزار تومان ثابت ماند. در روزهای سرد زمستانی نرخ ارز سیر نزولی را شروع کرد و پس از ۶ ماه دوباره به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و در آخرین روزهای دی‌ماه مصادف با ۲۷ این ماه دوباره به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

سیر نزولی قیمت‌ها ادامه داشت تا اینکه در ۱۷ بهمن‌ماه در کانال ۲۴ هزار تومان نوسان داشت. با شروع سال جدید قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در قیمت ۲۵ هزار تومان نوسان داشت و تمایلی به خروج از این کانال ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

71  ⁄    =  71