از همکاری ۴۰ میلیون دلاری مسترکارت با شرکت سعودی تا استفاده ۷۷درصد جوانان از کیف پول موبایلی

سرخط مهم‌ترین اخبار امور مالی در جهان امروز 1401/03/07 را بخوانید

مسترکارت، پیشرو در صنعت پرداخت جهانی، شراکت استراتژیک خود را با شرکت «HyperPay» عربستان سعودی، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت تجارت الکترونیکی در حال توسعه در خاورمیانه و شمال آفریقا، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با وجود فروکش کردن همه‌گیری ویروس کرونا و بازگشت کسب‌وکارها به شرایط قبل از پاندمی، بسیاری از شرکت‌ها نگران هستند که دیگر نتوانند به سطح درآمد پیشین خود بازگردند.

در این میان، کسب‌وکارهای آنلاین و فناوری‌های مختلف راه خود را بهتر از هر زمانی هموار کردند، به طوری که نسل جوان بیش از پیش از گزینه‌های دیجیتالی پیش رو استقبال می‌کند.

مهم‌ترین اخبار دو روز گذشته را در ادامه می‌خوانید:

نگرانی کسب‌وکارهای آنلاین از درآمدزایی بعد از همه‌گیری کرونا

تحقیقات مسترکارت نشان می‌دهد که از هر پنج شرکت کوچک و متوسط، دو شرکت نگران هستند هرگز به درآمد قبل از همه‌گیری کرونا نرسند.

داده‌های گزارش پرداخت‌های بدون مرز سال 2022 مسترکارت نشان می‌دهد که از هر پنج (44درصد) کسب‌وکارهای کوچک و متوسط جهانی دو شرکت نگران هستند که هرگز به سطح درآمد مشابه قبل از همه‌گیری کرونا نخواهند رسید.

این در حالی است که کسب‌وکارهای آنلاین و فروش بین‌المللی راه نجات واقعی را نشان می‌دهند.

استفاده 77درصد جوانان «نسل زد» از کیف پول موبایلی

«Marqeta»، پلتفرم جهانی و مدرن صدور کارت، در گزارشی که منتشر کرده است به اولویت‌های موجود در پرداخت، بانکداری و خرید مصرف‌کنندگان پرداخت و نشان داد که پذیرش راه‌حل‌های دیجیتالی در حال افزایش است.

این شرکت با بررسی 4.000 مصرف‌کننده در سه قاره نشان داد که 61درصد از مصرف کنندگان با پرداخت‌های بدون تماس احساس راحت‌تری دارند و ترجیح می‌دهند کیف پول خود را در خانه بگذارند و موبایل خود را همراهشان ببرند.

این رقم در میان جوانان 18 تا 24 ساله، نسل زد، به بیش از سه چهارم (77درصد) می رسد.

همکاری 40 میلیون دلاری مسترکارت با شرکت «HyperPay»

مسترکارت، پیشرو در صنعت پرداخت جهانی، شراکت استراتژیک خود را با شرکت «HyperPay» عربستان سعودی، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت تجارت الکترونیکی در حال توسعه در خاورمیانه و شمال آفریقا، اعلام کرد.

این مشارکت استراتژیک به اتخاذ راه‌حل‌های پرداخت دیجیتالی در سراسر این منطقه کمک خواهد کرد.

احراز هویت غیرفعال از طریق هوش مصنوعی

موسسات مالی به دنبال این هستند تا در تمام مسیرهای تجاری با استفاده از هوش مصنوعی احراز هویت «پویا و غیرفعال» را رقم بزنند.

احراز هویت غیرفعال با اندکی تغییر در رمزگذاری شرایط را ساده‌تر و پرداخت‌ها را مستقیم می‌سازد.

 

درحال بروزرسانی…

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  ⁄  13  =