گوگل چت برای جلوگیری از حملات فیشینگ پیام های هشداردهنده می دهد

گوگل‌چت به‌زودی برای محافظت در برابر حملات فیشینگ، در سرویس خود پیام‌های هشداری برای جلوگیری از حملات فیشیگ را اضافه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، Google Chat جایگزین Hangouts شده است و به‌زودی این سرویس پیامک هشداری را اضافه خواهد کرد که این سرویس به شما در مورد حملات احتمالی فیشینگ و بدافزار از حساب های شخصی هشدار می‌دهند. این توییک برای Google Chat جدیدترین گسترش تلاش‌های شرکت گوگل برای جلوگیری از حملات فیشینگ است.

در خلال کنفرانس توسعه دهندگان I/O 2022، گوگل چندین تدابیر امنیتی را که برای افزایش ایمنی کاربر اجرا کرده است، مورد بحث قرار داد، از جمله هشدارهایی در مورد مسائل امنیتی احتمالی و توصیه‌هایی برای رفع آنها. گوگل همچنین برنامه‌های دیگری را برای اقدامات امنیتی، مانند راستی‌آزمایی دو مرحله‌ای گسترده، سفارشی‌سازی تبلیغات و امنیت بیشتر داده، ارائه کرده است.

پیام‌های هشدار دهنده جدید گوگل برای اولین بار در جیمیل در حساب‌های Workspace ظاهر شدند تا از تلاش مهاجمین برای فریب دادن کاربران به‌وسیله کلیک روی پیوندهای جعلی حاوی بدافزار یا فیشینگ جلوگیری کند. در پایان ماه آوریل، گوگل پیام‌های هشداری را به Google Docs ارائه داد و به کاربران درباره فایل‌های مخرب مشکوک در چندین برنامه Google Workspace (سندنگار، اسلاید‌ها، Sheets و Drawing) هشدار داد.

این ویژگی جدید طی چند هفته آینده عرضه می‌شود و هم برای حساب‌های شخصی Google و هم برای همه مشتریان Google Workspace در دسترس خواهد بود.

منبع: theverge

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄  8  =