حکیم جوادی مدیرعامل جدید هلدینگ صاد شد

علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات و جایگزین صادق فرامرزی شده است. حکیم جوادی پیش از این مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا بانک ملت بود‌.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، علی حکیم جوادی مدیر عامل جدید هلدینگ فناوری اطلاعات بانک صادرات شد.

پیش از این صادق فرامرزی سکاندار این هلدینگ بود.

حکیم جوادی که پیش از این مدیرعامل گروه هوشمند بهسازان فردا بود، دانش آموخته سخت‌افزار دانشگاه تهران است و معاونت وزیر و مدیرعامل سابق ایزایران، موسس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس هیات مدیره ایرانیان‌نت درا را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد از سال ۱۳۹۹ و با هدف مدیریت راهبردی، ایجاد ارزش، وحدت رویه و هم‌سویی همچنین ارتقای عملکرد شرکت‌های گروه، فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت با تمرکز بر تحقیق، پژوهش و سفارشی‌سازی فناوری‌های نوین بانکداری و پرداخت سعی دارد با نگاهی جدید، پایه‌گذار ارایه خدمات نوین بانکداری با هدف پویایی و نوگرایی در عرصه ارایه خدمات توسط بانک صادرات ایران باشد.

از آنجا که سرویس‌ها و سامانه‌هایی مانند بانکداری متمرکز، اینترنت بانک، موبایل بانک و روش‌های متعارف پرداخت در بین بانک‌های ایرانی همه‌گیر شده، این شرکت قصد دارد با همکاری بدنه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک، با نگاهی نو، از طریق جذب و تربیت نخبگان حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت کشور، نسل جدیدی از سامانه‌ها و اکوسیستم‌های فناوری محور را ارایه و پایه‌ریزی کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄  10  =