ایران کیش موفق به تمدید گواهینامه ۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ ISO شد

شرکت کارت اعتباری ایران کیش در سال گذشته به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در کشور، اقدام به دریافت گواهینامه 10015:2019 ISO کرده بود که در سال جاری موفق به تمدید آن شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، استاندارد 10015:2019 ISO ، استانداردی است که بر فرایندهای حوزه مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان می پردازد، دریافت این گواهینامه در ادامه برنامه های توسعه منابع انسانی شرکت ایران کیش صورت گرفته است.

اخذ استاندارد مذکور بیانگر اثربخشی توسعه منابع انسانی شرکت ایران کیش است.

دریافت این گواهینامه به معنای تعهد سازمان برای ارائه آموزشهای کارا و همچنین نظام مند بودن آموزشهای سازمانی در کنار مدیریت شایستگی است.

وجود افراد به عنوان رکن اصلی بقا در سازمان های امروزی، خصوصا شرکت های دانش بنیان، امری ضروری است و عملکرد بهینه‌ سازمان‌ها به نحوه‏ استفاده از صلاحیت‌ها و شایستگی‌های افراد در محل کار بستگی دارد.

در واقع موفقیت سازمان‌ها مستلزم مدیریت شایستگی و توسعه افراد در سطح سازمانی، تیمی، گروهی و فردی است.

به ‌کارگیری فرآیندهای برنامه‌ریزی شده و منظم برای مدیریت شایستگی و توسعه افراد، کمک شایانی ابتدا به خود افراد و در نهایت به سازمان‌ها می‏‌کند تا بتوانند توانایی‌های خود را بهبود بخشند، مسیر راهبردی خود را طی کنند و به نتایج مورد نظر برسند.

بنابراین مدیریت شایستگی به منظور افزایش توانایی‌های فردی در iso 10015:2019 به عنوان رکن اصلی در نظر گرفته شده است.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش به منظور تغییر پارادایم از آموزش (Training) به مدیریت شایستگی (Competence Management) تمامی رویه های اجرایی، دستورالعمل ها و فرآیندهای خود را به منظور تطبیق با استاندارد جدید بازنگری کامل نموده است.

گفتنی است مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان بر چهار رکن برنامه ریزی، اجرا، پایش و ارزیابی و در نهایت بهبود در فرآیندهای مرتبط با شایستگی متمرکز است.

 

منبع: روابط عمومی ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4