خدمات غیرحضوری در هر زمان و هر مکان با اپلیکیشن ایوا

«اپلیکیشن ایوا» دستاوردی از سبد خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران است که با آن می‌توانید در هر مکان و هر زمان بانک را کنار خود بدانید و نیازها و خواسته‌های خود را مطرح کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران در اپلیکیشن ایوا، فاصله شما با بانک، فاصله شما تا تلفن همراه‌تان است.

«اپلیکیشن ایوا» دستاوردی از سبد خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران است که با آن می‌توانید در هر مکان و هر زمان بانک را کنار خود بدانید و نیازها و خواسته‌های خود را مطرح کنید.

با اپلیکیشن ایوا (شعبه دیجیتال بانک ملی ایران) می‌توانید بدون مراجعه حضوری به بانک، سریع و آسان تسهیلات دریافت کنید و به خدمات متنوع دیگری مانند خرید شارژ و بسته‌های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارت‌های بانکی، استعلام و پرداخت تمامی قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو و بسیاری سرویس‌های متنوع دیگر دسترسی داشته باشید.

همچنین با سرویس‌های دیگر آن نظیر نشان بانک، صدور کارت هدیه، پرداخت عوارض خروج از کشور، خرید بلیط مترو و BRT، سامانه چک صیادی، کیف پول، سرویس خرید بیمه، پرداخت سازمانی، پیشخوان هوشمند، سرویس خیریه و مهربانی و فروشگاه ملی بازار، دیگر نیازی نیست خود را به ساعات اداری محدود کنید یا در صف‌های طولانی بایستید.

سامانه چک صیادی یکی از مهم‌ترین سرویس‌های این اپلیکیشن است که از طریق آن می‌توان ثبت چک صیادی، استعلام وضعیت اعتباری صادرکننده چک، تائید دریافت و مندرجات برگه چک، انتقال چک صیادی و استعلام وضعیت چک صیادی را انجام داد.

پیشخوان هوشمند همه امکانات و خدمات دفاتر دولت را دارا بوده و کاربر می‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات آن شامل احراز هویت سجام، اعتبار سنجی، تاییدیه تحصیلی، واگذاری سهام عدالت، خدمات پست و… بهره مند باشد.

اپلیکیشن «ایوا» متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد از مجموعه شرکت‌های «بانک ملی ایران» است.

منبع: روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =