اقدامات و دستاوردهای شرکت ملی انفورماتیک در مجمع عمومی این شرکت تشریح شد

از ارتقای حوزه تحقيقات و نوآوری تا شکل دهی مدل های کسب و کاری نوين

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در مجمع عمومی این شرکت گزارشی از اهم اقدامات و دستاوردهای شرکت ملی انفورماتیک در سال گذشته ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ملی انفورماتیک صبح روز 28ارديبهشت‌ماه سال جاری به رياست دکتر مستشار، معاون اداری و مالی بانک مرکزی و با حضور معاون فناوری های نوين بانک مرکزی، اعضای هيئت‌مديره و مديران ارشد گروه ملی انفورماتيک و سهامداران اين شرکت برگزار شد.

در ابتدای اين جلسه دکتر عبدالهی، مديرعامل شرکت ملی انفورماتيک با ارائه گزارشی از اهم اقدامات و دستاوردهای اين شرکت در سال گذشته به تشريح برنامه‌های آتيی شرکت ملی انفورماتيک در سال جديد پرداخت.

دکتر عبدالهی با اشاره به اهميت و جايگاه شرکت ملی انفورماتيک در راس هلدينگ گروه ملی انفورماتيک، در نظام بانکی و شبکه پرداخت الکترونيک کشور اظهار داشت: فناوری های نوين و نوآوری در صنعت مالی امروزه به عنوان جز جدايی ناپذير پيشرفت و توسعه کشور به شمار می رود و بر همين اساس، شرکت ملی انفورماتيک در اکوسيستم بانکی و فناوری کشور از جايگاه بی بديلی برخوردار است.

مديرعامل شرکت ملی انفورماتيک با اشاره به راهبری فعاليت های شرکت های گروه ملی در شرکت ملی انفورماتيک و ارائه بخشی از دستاوردهای اين اقدام تصريح کرد: پيگيری و اجرای افزايش سرمايه شرکت های گروه، برگزاری موفق مجامع عادی سالانه و فوق العاده شرکت ها با برگزاری بيش از 15 مجمع طی يکسال مالی گذشته و ارتقای حوزه تحقيقات و نوآوری در شرکت اصلی و گروه با ايجاد مديريت های جديد و البته انجام پروژه های فرابخشی ازجمله نهايی سازی چارچوب و معماری سندباکس رگولاتوری بانک مرکزی، آغاز تدوين نقشه راه کاربرد قراردادهای هوشمند در صنعت بانکی، بررسی وضعيت نهادهای فعال در حوزه بلاكچين، بررسی و مطالعه جهت پياده سازی نظام مديريت نوآوری در سطح گروه ملی انفورماتيک، انجام فعاليت های مطالعاتی تحقيقاتی و اظهار نظر در خصوص طرح های ملی مختلف در حوزه فناوری های مالی به درخواست بانک مرکزی تنها بخشی از مهمترين اقدامات شرکت ملی انفورماتيک در سال مالی منتهي به اسفند 1400 بوده است.

همچنين در اين جلسه، دکتر مستشار، معاون امور مالی و اداری بانک مرکزی، که به‌عنوان رئيس مجمع سخن می گفت، ضمن تقدير از عملکرد و انضباط مالی گروه ملی انفورماتيک، با تاکيد بر حفظ پايداری سامانه های بانکداری و امنيت شبکه پرداخت الکترونيک، بر رويکرد شرکت ملی انفورماتيک نسبت به سرمايه گذاری در حوزه های نوآورانه و شکل دهی مدل های کسب و کاری نوين تصريح کرد.

در پايان اين جلسه ضمن استماع گزارش بازرس قانونی و حسابرس شرکت، با موافقت اکثريت اعضا و سهامداران، صورت‌های مالی شرکت تصويب و در خصوص ساير موارد مندرج در دستور جلسه اتخاذ تصميم شد.

 

منبع: روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  +    =  70