روابط عمومی به بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال و تحلیل داده ها بدل شده است

مدیر عامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش گفت:اخیرا روابط عمومی به بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال و تحلیل داده ها بدل شده است. دراین میان هر لحظه باید موضوع آموزش برای پرسنل روابط عمومی را در نظر داشت و آن را به روز کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، هفته روابط عمومی و ارتباطات در شرکت کارت اعتباری ایران کیش با حضور رضا قربی عضو هیئت مدیره ایران کیش، محمد افشار منش مدیرمنابع انسانی و تورج آروان مدیر روابط عمومی ایران کیش گرامی داشته شد.

دراین نشست صمیمانه رضا قربی با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان ها گفت : بارها شنیده ایم که می گویند روابط عمومی ویترین هر ارگانی است ویترینی که با ید تعامل با مردم از یکسو و تعامل میان واحد های سازمانی از سوی دیگر را برقرار کند.
وی با اشاره به اهمیت حضور در رسانه ها و تولید محتوا در هر شرکتی گفت : ظهور تغییرات دیجیتالی، فرایند کسب وکار را در صنایع گوناگون تحت الشعاع قرار داده است. اخیرا روابط عمومی به بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال و تحلیل داده ها بدل شده است. دراین میان هر لحظه باید موضوع آموزش برای پرسنل روابط عمومی را در نظر داشت و آن را به روز کرد .
قربی با اشاره به نیاز به وجود افراد متخصص و همین طور آموزش در روابط عمومی ها اظهار کرد: روابط عمومی را میتوان علمی توام از سنت و مدرنیته دانست و با استفاده از تجربه های سنت و حفظ آن در قالب مدرنیته ی امروز بالاترین و موثرترین سطح کارایی درارتباطات را به دست آورد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1