انواع روش های ساخت کلید را از تهران کلید بیاموزید!

کلید سازی شبانه روزی زمانی که شما نمی دانید کلید سازی کجاست و یا درمواقعی که کلید خود را گم کرده اید یا آن را درمنزل یا محل کار خود جا گذاشته اید یا حتی در زمان ورود به منزل به دلیل مشکلاتی در قفل درب، کلید شکسته در دست خود داشته باشید، بسیار مهم است. در این مواقع فکر شما به سمت روش هایی برای ساختن کلید می رود و اینکه آیا راهی هست تا بدون مشکل بتوانید کلید بسازید یا خیر؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کلید سازی شبانه روزی زمانی که شما نمی دانید کلید سازی کجاست و یا درمواقعی که کلید خود را گم کرده اید یا آن را درمنزل یا محل کار خود جا گذاشته اید یا حتی در زمان ورود به منزل به دلیل مشکلاتی در قفل درب، کلید شکسته در دست خود داشته باشید، بسیار مهم است. در این مواقع فکر شما به سمت روش هایی برای ساختن کلید می رود و اینکه آیا راهی هست تا بدون مشکل بتوانید کلید بسازید یا خیر؟

ما با روش هایی می توانیم درب منزل یا محل کار را بدون کلید باز کنیم ولی باید این موضوع را بدانید که باز کردن درب، بسته به نوع قفل، دارای سختی و پیچیدگی های خاص خود می باشد. افراد شاید در این مواقع فکر کنند که به راحتی می توانند قفل درب را باز کنند ولی این کار هم تخصصی است. ما در ادامه قصد داریم تا چند نوع از این روش ها را به شما عزیزان آموزش دهیم تا شاید بتواند در مواقع ضروری به کمک شما آمده و مشکلتان را حل نماید.

⦁ راه حل اول: باز کردن درب با کلیدBump

زمانی که کلید سازی شبانه روزی در دسترس نیست مجبورید از راه حل های دیگر برای ورود به منزل یا مکان خود استفاده نمایید. بامپ به کلیدهای مخصوصی می گویند که جهت بازگشایی قفل های پین دار مصرف می گردد. این نوع کلید فقط برای درب های معمولی استفاده خواهد شد. به دلیل اینکه قفل های منازل بیشتر نیاز به کلید یک طرفه دارند پس می توان از کلید بامپ استفاده نمود ولی از این روش در خودروها که نیاز به کلیدی دوطرفه است، استفاده نمی شود.

⦁ راه حل دوم : باز کردن درب با گیره کاغذی

شاید شنیده باشید که درب خانه ای با گیره کاغذی باز شده است ولی آن را باور نکرده باشید؟ ولی این هم یک راه حل است که ممکن است در مواقع ضروری و زمانی که پشت درب خانه گیر افتاده اید به کمک شما بیاید. راه حل ساده است و شما تنها با کمک یک گیره کاغذی و صاف کردن آن می توانید قفل موردنظرتان را باز نمایید.

⦁ راه حل سوم : باز کردن درب با کارد کره خوری

این راه حل شاید یکم عجیب ولی ساده باشد و بتواند راهکاری برای رفع مشکل شما ایجاد نماید. شما می توانید با کارد کره خوری درب بسته شده منزل خود را باز نمایید. البته شاید بگویید که این نوع کارد همراهتان نیست ولی می توانید با ابزاری که سری پهن دارد این مورد را امتحان نمایید.

⦁ راه حل چهارم : باز کردن درب با سنجاق

اگر همچنان نتوانستید یک کلید سازی شبانه روزی پیدا کنید می توانید از دو گیره سنجاقی استفاده کنید که یکی را داخل قفل کرده و دیگری را اینقدر داخل قفل تکان می دهید که بتوانید با اولین سنجاق آن را باز نمایید. البته این کار هم درعین سادگی نیاز به تمرین دارد و روی هر نوع قفلی مانند قفل های کامپیوتری قابل اجرا نمی باشد.

⦁ راه حل پنجم : باز کردن درب با کارت بانکی

شاید فکر کنید که راهی دیگری برای باز کردن درب منزل یا محل کارتان نیست ولی ما به شما پیشنهاد باز کردن درب منزل یا محل کارتان را با کمک یک کارت بانکی یا اعتباری، می دهیم. این راه حل یک راه ساده است که می توانید امتحان کنید و با قرار دادن کارت بانکی یا کارت های اعتباری در بین درب و دستگیره این کار را انجام نماید.

کلیدسازی

راه حل اصلی در باز کردن درب منزل چیست؟

تا اینجا از روش هایی که می توانستید در باز کردن درب منزل یا محل کارتان در زمانی که به کلید سازی شبانه روزی دسترسی ندارید، گفتیم و این راه حل ها شاید بتواند باعث شود که شما پشت درب نمانید و با کمک ابزاری ساده به مکان خود وارد گردید. اما اگر نتوانستید چه باید بکنید؟

این راه ها ممکن است موقت باشد و نتوانند به دلایلی مانند قفل های پیچیده تر، قفل های کامپیوتری و یا قفل های جدید همچنین سوئیچ ماشین عملی گردند. در این مواقع باید به یک متخصص کلید سازی که دارای مجوزات لازم باشد تماس بگیرید و یا آن را در منطقه خود جستجو کرده و به صورت حضوری از آن ها درخواست نمایید تا به مکان شما بیایند که مسلماً متحمل هزینه و اتلاف وقت زیادی خواهید شد.

حالا اگر فردی نتواند کلید سازی را در منطقه خود پیدا کند و یا در زمان بدی در شبانه روز دچار مشکل شود و پشت درب منزل خود بماند، چه کاری باید انجام دهد و راه حل مناسب جهت این افراد برای رها شدن از گرفتاری و حل آن چیست؟

کلید سازی شبانه روزی و آنلاین تهران کلید

اگر ما این فکر را کنیم که در زمان گیر افتادن در شرایط بد دستمان به جایی بند نباشد و نتوانیم کاری از پیش ببریم معنی تکنولوژی و استفاده از آن بی معنی خواهد شد. چطور؟

در زندگی امروزه استفاده از اینترنت برای بیشتر افراد جامعه جزو لاینفک زندگی شان شده است و موضوع اصلی ما در مورد پیدا کردن کلید سازی شبانه روزی تهران می باشد که در تمام مناطق تهران مانند کلید سازی شبانه روزی شمال تهران، کلید سازی شبانه روزی غرب تهران و… برای ارائه خدمات به همشهریان خود فعالیت نماید.

تهران کلید توانسته است بدون کوچکترین نارضایتی از همشهریان تهرانی خود سال ها در این زمینه فعالیت نماید و دارای مجوزات لازم برای انجام کار بوده و نیروهای مجرب و دوره دیده دارد که با تجربه خود می توانند هر قفلی را باز نمایند و مشکل شما را فوری حل کنند.

تهران کلید در تعمیر و یا ساخت انواع مدل های قفل درب های منازل و خودروها دارای سابقه طولانی می باشد و توانسته رضایت مشتریان خود را همواره جلب نماید. در صورتی که شما شهروندان تهرانی در هر زمان و هر مکان دارای مشکل در کلید، قفل انواع درب خودرو، درب منزل یا محل کار پیدا کردید می توانید با شماره های درج شده در سایت یا با تهران کلید با شماره 09122342696 تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  +    =  82