اولین نئوبانک مستقل از بانک ها آغاز به کار کرد

معرفی نسخه آلفای نئوبانک فردا با حضور مدیران ارشد های وب و بانک ایران زمین

ظرفیت ها و سبد خدمات « نئوبانک فردا» که در قالب مشارکت شرکت های وب و بانک ایران زمین ایجاد شده است طی نشستی با خبرنگاران و با حضور مسئولان این بانک معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، نشست خبری شرکت آوای فناوری و نوآوری هوشمند فردا (نئوبانک فردا) با حضور نوید رجایی پور، مدیرعامل بانک فردا، فرهاد اینالویی، رئیس هیئت مدیره بانک فردا، مهندس میری، مدیرعامل های وب و اصحاب رسانه امروز دوشنبه در محل دفتر مرکزی شرکت های وب برگزار گردید.

مدیرعامل «نئوبانک فردا» در ابتدای نشست خبر با بیان اینکه در شرکت های وب سال ها در تلاش بودیم به عنوان یک اپراتور بزرگ، خدماتی با محوز بانکی ارائه دهیم، عنوان کرد: با وجود پیچیدگی هایی که در بانک های بزرگ و کوچک در جریان بود این امکان میسر نبود از همین رو در تلاش بودیم تا با یکی از بانک های فعال در حوزه IT سرویس دریافت کنیم که البته این اتفاق میسر نشد تا نهایتا توانستیم با بانک ایران زمین این مهم را به سرانجام برسانیم.

رجایی پور با تاکید بر اینکه اولین نئوبانکی هستیم که بیرون از بانک و متفاوت از سایر نئوبانک ها شکل گرفته است، گفت: «بانک فردا» با همراهی بانک ایران زمین نسخه اولیه آلفای این اپلیکیشن را در دسترس قرار داده و برای شروع، از فردا این نسخه برای پرسنل بانک ایران زمین و گروه «های وب» و «پارس آنلاین» اختصاص داده شده است.

رجایی پور

همکاری با SME و کمپانی های کوچک

مدیرعامل بانک فردا عنوان کرد: در تلاش هستیم با SME ها و کمپانی های کوچک، این سرویس را گسترش دهیم.

رجایی پور گفت: این نئوبانک در واقع اولین نئوبانکی است که از دل بانک شکل نگرفته و متفاوت از سایر نئو بانک ‌ها بوده است. البته همانند سایر نئوبانک‌ ها ثبت ‌نام و افتتاح حساب آنلاین تا سایر سرویس ‌ها را نیز شامل می شود.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که شرکای خوبی را به مجموعه اضافه کنیم و از تمام بازیگران اکوسیستم فین‌تک، لندتک و سایر بخش‌ ها برای مشارکت در نئوبانک فردا دعوت می‌کنیم.

وی  همچنین با اشاره به جذابیت و اهمیت صنعت لندتک گفت: به جهت محدودیت اقتصادی، حوزه لندتک جذاب بوده و در بانک فردا به واسطه همراهی شرکت آوا در تلاش هستیم سرویس های لندتک را در کنار سرویس های خود داشته باشیم.

مدیرعامل بانک فردا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نوع برنامه های تبلیغاتی در دستور کار دارید توضیح داد: درخصوص لانچ و تبلیغات بزرگ منتظر دو الی سه ارزش متفاوت نسبت به سرویس های جاری در کشور هستیم که البته پیش بینی کردیم تا سه ماه آینده این مهم اتفاق بیفتد.

ارائه 12 سرویس بانک ایران زمین در اپلیکیشن بانک فردا

در ادامه این مراسم فرهاد اینالویی، رئیس هیئت مدیره بانک فردا گفت: شاخص اصلی «نئوبانک فردا » این است که شعبه ندارد اما اگر نیاز باشد بانک ایران زمین آنرا پشتیبانی می کند.

وی عنوان کرد: خدمات زیرساختی از سرویس های پایه شروع شده و در کنار آن چندین پلتفرم را طراحی کردیم و در حال حاضر ۱۲ سرویس بانک ایران زمین توسط اپلیکیشن بانک فردا به مشتریان ارائه داده می شود. البته ما ۱۰۰ سرویس را برای نئوبانک ‌ها آماده ارائه داریم.

اینالویی در تشریح ظرفیت های این نئوبانک گفت: ما در بانک ایران زمین پلتفرم بانکداری دیجیتال فراز را داریم اما نئوبانک، صنعتی است که خدمات بانکی را با خدماتی که خودش دارد ادغام می کند و به مشتریانش ارائه می دهد.

بانک ایران زمین منابع گسترده ای از قبیل استفاده از خدمات بیمه و لیزینگ را برای گسترش شبکه مشتریان های وب در اختیار نئوبانک فردا قرار می دهد.

وی عنوان کرد: بانک ایران زمین وظیفه دارد زیرساختی ایجاد کند تا دیتای بانکی را برای بانک هوشمند فردا یا همان « نئوبانک فردا» گسترش دهد.

ریاضتی

«بانک فردا» مشتری واقعی می‌خواهد

امین رضا ریاضتی، مدیرعامل شرکت آرمان وفاداری آریا با نام تجاری«آوا»، بازوی دیجیتال بانک ایران زمین نیز با توضیح از زمان رونمایی بانک فردا اعلام کرد: ما چندین بار ارائه اپلیکیشن به صورت عمومی را به تعویق انداختیم و این موضوع صرفا از حساسیت‌های مجموعه “های وب” و “بانک ایران زمین” ناشی شده است تا بتوانیم در فاز آزمایشی کلیه ایرادها را رفع کنیم و حالا مطمئن هستیم که در این مرحله پلتفرم خوبی را برای کاربران آماده کرده‌ایم.

ریاضتی همچنین تاکید کرد که «فردا» به هیچ عنوان در پی بالابردن آمارها و نشان دادن نمودارها نیست و حتی اگر با کاربران محدودتری کار کند تمرکز خود را بر ارائه سرویس‌ کامل، اما به مشتری واقعی گذاشته است.

وی در این زمینه گفت: ملاک توسعه برای ما آمار تعداد کاربران و میلیون‌ها دانلود اپلیکیشن نیست. ترجیح می‌دهیم با شتاب بازیگر اول و دوم این حوزه نباشیم، اما آهسته و پیوسته مفهوم واقعی نئوبانک را به مخاطبان ایرانی برسانیم.

در حقیقت بانک ایران زمین و های‌وب در کنار هم و به کمک ترکیب باشگاه مشتریان می‌خواهند منافع و فروش خود را بیشتر کنند و به طور طبیعی این موضوع کاربران را نیز ذینفع می‌کند و منافع دوطرفه مشتریان را مهیا می‌سازد.

مدیرعامل شرکت آوا افزود: در حال حاضر براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین توافق انجام شده با شریک تجاری‌مان بانک هوشمند فردا و حداقل با دو مجموعه دیگر که در حوزه‌هایی مختلف فعال هستند به زودی همانند مجموعه هلدینگ های‌وب از دو نئوبانک جدید تا پایان سال رونمایی خواهیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  14