شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش و مدیریت ثروت بوم همکاری می کنند

در راستای گسترش فرهنگ کارآفرینی و حمایت از فعالان حوزه فین تک؛

تفاهم‏نامه همکاری بین شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش و شرکت مدیریت ثروت بوم با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی و حمایت از فعالیت های کارآفرینان در حوزه فین تک امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شرکت فرادیس گستر کیش به عنوان راهبر مرکز نوآوری مالی خدمات انفورماتیک (آی‏فینک) و شرکت مدیریت ثروت بوم در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2022، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‏نامه با حضور دکتر نادر قاسمی مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش و مهندس سید علیرضا صادقی مدیر عامل شرکت مدیریت ثروت بوم در تاریخ 21 اردیبهشت ماه و در محل غرفه شرکت ثروت بوم در این نمایشگاه انجام پذیرفت.

هدف از امضای این تفاهمنامه حمایت از فعالیت‏ های کارآفرینان حوزه فناوری ‏های مالی است.

ایجاد همکاری در زمینه‏ های مختلف و هم ‏افزایی توانایی طرفین به منظور گسترش فرهنگ کارآفرینی و حمایت از فعالیت ‏های کارآفرینان در حوزه مربوط به فناوری‏ های مالی (فین تک) از موضوعات مورد توافق دو طرف این تفاهم نامه است.

همچنین از محورهای این همکاری می‏توان به معرفی تیم‏ های دارای شایستگی توسط هریک از طرفین و برگزاری رویدادها، نشست‏ ها و دوره ‏های تخصصی در حوزه نوآوری اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت مدیریت ثروت بوم، بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت ارزش‌پرداز آریان (هلدینگ آیکو) است که با هدف تضمین رشد و توسعه بلندمدت و پایدار هلدینگ؛ فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شرکت درصدد است تا از طریق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی و شناسایی فرصت‌های نوآورانه با تمرکز بر فناوری‌های نوین مالی (فینتک) خلق ثروت نماید و به شکل‌گیری و رشد کسب‌و‌کارهای نوپا کمک کند.

منبع: شرکت خدمات انفورماتیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =