شاخص کل بورس روند رو به رشد پیدا کرد

امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت شاخص کل بورس با رشد بیش از هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۸۳ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۰.۹ درصد افزایش داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بورس امروز رشد هزار و ۸۲۰ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۸۳ هزار واحد رسید.

افزایش شاخص کل هم‌وزن بورس

بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۰.۹ درصد رشد داشت و به محدوده ۴۴۹ هزار و ۲۲۵ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز ۸۷۵ هزار و ۵۷۸ معامله به ارزش ۶۶ هزار و ۴۸ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای فولاد، فملی، وامید، ومعادن، کگل، خودور، وصندوق و شاراک بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای شپنا، وبهشر، تیپیکو، حکشتی و غکوروش بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس رشد کرد

در روز دوشنبه شاخص فرابورس با افزایش ۱۳۰ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۶۲۰ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۴۹۹ هزار و ۱۸ معامله بود.

امروز نمادهای آریا، صبا، فرابورس، تجلی، هرمز، ومهان و ارفع بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای غصینو، شگویا، دماوند و تلیسه نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای فجهان، فزر، توسن، تجلی، گدنا، کرمان و وکبهمن نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

آخرین قیمت ۱۸۲ نمیاد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافت و ۵۲ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هفت هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  18