کارت آزمون ارشد روی سایت قرار گرفت

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org قرار گرفت و داوطلبان تا روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه فرصت دارند از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کنند و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org/ منتشر شده است و لذا باید داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، در مجموع ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب (با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم) متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال هستند. از این تعداد ۳۳۹ هزار و ۹۰۶ نفر داوطلب زن و سایر داوطلبان مرد هستند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ تدابیر لازم برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ۱۸۶ شهرستان، ۳۸۶ حوزه اصلی اندیشیده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −    =  91