رونمایی از دو کتاب استراتژی بانکداری دیجیتال و اقدامات پست بانک

در بازدید معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات از نمایشگاه اینوتکس 2022 رخ داد؛

طی بازدید معاون فناوری وزیر ارتباطات از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از دو کتاب استراتژی بانکداری دیجیتال و اقدامات پست بانک رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طی بازدید محمدامین آقامیری از غرفه پست بانک ایران تفاهم نامه همکاری بین پست بانک ایران و موسسه صندوق توسعه فناوری های نوین امضا شد و همچنین دو قرارداد نیز بین پست بانک ایران دو شرکت منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه قرار است با ارزیابی، پذیرش ریسک وصدور ضمانت نامه برای شرکت های دانش بنیان و فناور متقاضی از سوی صندوق توسعه فناوری های نوین از طریق ارزیابی و صدور ضمانت نامه، زمینه ارائه تسهیلات این بانک به این شرکت ها فراهم شود.

موضوع یکی از این قراردادها ارائه سرویس های بانکی به برخی از کسب و کار ها مانند فین تک‌ها، استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان است.

موضوع قرارداد دوم همکاری در خصوص احراز هویت و اعتبار سنجی و اعطای تسهیلات به صورت آنلاین به مشتریان ثبت نام شده از طریق پرتال آنلابن جهت خرید اقساطی کالا و خدمات بر اساس ضوابط اعتباری بانکی است.

طی این بازدید از دو کتاب با عنوان استراتژی بانکداری دیجیتال و اقدامات و برنامه های این بانک در راستای سند تحول دولت مردمی و توکن ققنوس پست بانک ایران رونمایی شد.

گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (inotex2020) از 20 تا 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  1