ارتقای سطح همکاری در تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور

بانک مهر ایران و صندوق توسعه فناوری های نوین تفاهم نامه همکاری امضا می کنند

بانک مهر ایران و صندوق توسعه فناوری های نوین به منظور ارتقای سطح همکاری در تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در نخستین روز از نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری(inotex2022)، بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق توسعه فناوری های نوین به منظور هم افزایی و ارتقا سطح همکاری های دوجانبه در راستای ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و فناور تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.

در این مراسم که سید سعید شمسی نژاد؛ مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و سید روح الله میرامینی؛ مدیرعامل صندوق توسعه فناوری های نوین و جمعی از مدیران و معاونین بانک و صندوق حضور دارند ضمن امضای تفاهم نامه از نخستین باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در محل صندوق توسعه فناوری های نوین نیز رونمایی خواهد شد.

این تفاهم نامه قرار است زمینه افزایش سطح همکاری های دوجانبه را برای ایجاد زیرساخت شعب الکترونیکی بانک و راه اندازی شتاب دهنده در حوزه فین تک را با استفاده از ظرفیت های بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق توسعه فناوری های نوین فراهم کند.

صندوق توسعه فناوری های نوین تاکنون با بیش از14 بانک تفاهم نامه همکاری منعقد کرده است که هر یک از این تفاهم نامه ها تسهیل گر بهره مندی زیست بوم فناوری از خدمات نظام بانکی بوده است.

تفاهم نامه یاد شده ساعت 8 صبح روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در محل صندوق توسعه فناوری های نوین به امضای طرفین خواهد رسید.

شایان ذکر است یازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (inotex2022) از 20 تا 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری های پردیس برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄  14  =