تامین مالی ۲۰۰ میلیارد تومانی برای ۴۰۰ پروژه استارتاپی

مدیر عامل حلال فاند در نشست با اصحاب رسانه خبر داد:

مدیرعامل شرکت حلال فاند از تامین مالی 200 میلیارد تومانی برای بیش از 400 پروژه استارتاپی تا پایان فروردین سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، محمد حسین رضائیان در یک نشست خبری که ظهر امروز در محل کتابخانه ملی برگزار شد با بیان خبر فوق عنوان کرد: این شرکت از سال 1397 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و بیش از 400 پروژه از مبلغ 50 میلیون تومان تا بالاتر که نیاز به تامین مالی داشته اند را بررسی کرده است که در این میان بیش از 300 پروژه از آن به پایان رسید.

رضاییان در ادامه گفت: تضمین سرمایه گذاری این شرکت تنها از طریق چک، سفته انجام نمی شود چرا که ممکن است چک و سفته برگشت بخورد.

به همین دلیل علاوه بر آن ما یک ضامن حقوقی هم مطالبه می کنیم.

وی افزود: این پلتفرم یک فضای عادلانه برای سرمایه گذار و سرمایه پذیر در نظر گرفته است که همه منافع برای هر دو طرف سرمایه گذاری وجود دارد.

چشم انداز سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی تا سه سال آینده

رضاییان بیان کرد: تاکنون حدود 200 میلیارد تومان تامین مالی در این پلتفرم از طریق اعتماد مردم انجام شده است. افق سرمایه گذاری ما بالای 1000 میلیارد تومان در سه سال اینده است.

وی ادامه داد: ما سعی داریم مردم را به سمتی هدایت کنیم که بدون واسطه ، شفاف و بدون ضرر در پروژه های مالی مشارکت کنند و وام بگیرند.

رضاییان تاکید داشت: از سال 1396 با رقم های چند صد میلیون تومان به مدل بدون ریسک سرمایه گذاری برای مردم دسترسی پیدا کردیم. همچنین این شرکت با ساختار سهامداری مستحکم، در راستای توسعه دانش بنیان کشور قدم بر می دارد.

تامین مالی 10 میلیارد تومانی از کسب و کارها

وی افزود: شرکت حلال فاند سودی بالاتر از بانک ها برای سرمایه گذاری در نظر گرفته تا فضا را برای سرمایه گذاری جذاب کند.

رضاییان در پایان خاطرنشان کرد: حلال فاند از هر پروژه ای که در حوزه تولید و صادرات باشد حمایت می کند و ما تا مبلغ 10 میلیارد تومان در هر حوزه کسب و کار تامین مالی داریم.

شایان ذکر است که حلال فاند در راستای فراهم آوردن بستری قابل اعتماد و کم ریسک برای سرمایه‌گذاری پرسود در کسب و کارهای مولد فعالیت می کند.

این شرکت به عنوان یک سکوی تامین مالی جمعی، توسط شرکت فرابورس ایران تأیید شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  +    =  88