امضای تفاهم نامه همکاری بین پست بانک و صندوق توسعه فناوری های نوین در اینوتکس ۲۰۲۲

پست بانک ایران و صندوق توسعه فناوری های نوین در یازدهیمن نمایشگاه اینوتکس 2022 تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضا می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در نخستین روز از نمایشگاه اینوتکس 2022 تفاهم نامه همکاری بین پست بانک و صندوق توسعه فناوری های نوین به امضا می رسد.

در مراسم امضای این تفاهم نامه که به منظور استفاده از ظرفیت های طرفین در تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور منعقد خواهد شد عیسی زارع پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهزاد شیری؛ مدیرعامل پست بانک ایران و سید روح الله میرامینی؛ صندوق توسعه فناوری های نوین حضور خواهند داشت.
بر اساس این تفاهم نامه قرار است با ارزیابی، پذیرش ریسک وصدور ضمانت نامه برای شرکت های دانش بنیان و فناور متقاضی از سوی صندوق توسعه فناوری های نوین از طریق ارزیابی و صدور ضمانت نامه، زمینه ارائه تسهیلات پست بانک به این شرکت ها فراهم شود.
همچنین پس از امضای تفاهم نامه آیین رونمایی از نخستین باجه پست بانک ایران در محل صندوق توسعه فناوری های نوین در حضور وزیر ارتباطات و مدیرعامل پست بانک و مدیران صندوق توسعه فناوری های نوین نیز برگزار خواهد شد.
این چهاردهمین تفاهم نامه بین صندوق توسعه فناوری های نوین و بانک ها به منظور رفع دغدغه ها و اعتماد بیشتر نظام بانکی به شرکت های دانش بنیان و فناور از طریق پذیرش و صدور ضمانت نامه بانکی توسط این صندوق است.
ضمانت نامه های صندوق توسعه فناوری های نوین نزد تمام 14 بانک طرف تفاهم نامه ها معتبراست و این صندوق تاکنون توانسته است با ارزیابی شرکت دانش بنیان و فناور و صدور بیش از 3 هزار 800 فقره ضمانت نامه به ارزش بیش از 18 هزار و 600 میلیارد ریال، امکان بهره مندی آنان را از تسهیلات بانکی فراهم کند.
گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (inotex2020) از 20 تا 23 اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄    =  4