از افزایش سرمایه ۶۳۰ میلیارد تومانی تا رشد ۴۳ درصدی سود خالص

صورت های مالی نه ماهه ایران کیش نشان می دهد؛

بررسی صورت های مالی شرکت کارت اعتباری ایران کیش حاکی از رشد 43 درصدی سود خالص این شرکت نسبت به پیش بینی 9 ماهه است. همچنین این شرکت از افزایش سرمایه 260 میلیارد به 630 میلیارد تومان در مرحله اول خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت کارت اعتباری ایران کیش درصورتهای مالی 9 ماهه سال 1400، 43 درصد رشد سودخالص نسبت به پیش بینی 9ماهه محقق کرد.

این شرکت در صورتهای مالی نه ماهه حسابرسی شده سال 1400، مبلغ 1,130,919 میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده است.

تعداد کارتخوان های منصوبه این شرکت در سال گذشته 4.3 درصد رشد داشته است. در سال گذشته سعی بر آن بوده بر کیفیت و بازدهی دستگاه ها تمرکزشود.

ایران کیش همچنین در سرانه تعداد تراکنش کارتخوان فروشگاهی 8 درصد و در مبلغ نیز 27 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

افزایش سرمایه 630 میلیارد تومانی

افزایش سرمایه از 260 میلیارد به 630 میلیارد تومان درمرحله اول محقق شده است. این افزایش عموما از محل سود انباشته، آورده نقدی و مطالبات است.

لازم به ذکر است ایجاد تنوع سبد درآمدی و عدم وابستگی صرف به کارمزد درآمدهای شاپرکی صورت گرفته که بر این اساس از تکنولوژی های متنوعی استفاده شده است.

ارائه خدمات درگاهی اینترنتی، موبایل و ترمیم و نگه داری پایانه های فروش، تلفیقی از پروژه های بانکی، اپلیکیشن های موبایلی و سامانه مدیریت درخواست مشتریان از جمله این موارد است ایران کیش توانست سبد محصول ترکیبی را ارائه دهد و جایگاه خدمات ایران کیش را بالاتر نگه دارد.

شارژ بیمه و بیمه موبایل روی بسترهای ایران کیش، راه اندازی کیف پول ترمه، پات لایف، رونمایی از پلتفرم یکپارچه MPG، همکاری با دیجیکالا و آسان خرید، همکاری با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، موفقیت محصول پرداخت روی پمپ، رونمایی از احراز هویت دیجیتال، افزایش تراکنش ابزار موبایلی از دستاوردهای این شرکت در سالهای گذشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  −    =  51