ایران کیش در ۱۰ رشته رتبه پایه یک دریافت کرد/ برترین psp در رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیکی

از سوی امور نظام فنی و اجرائی سازمان برنامه و بودجه؛

شرکت کارت اعتباری ایران کیش ضمن حفظ جایگاه قبلی خود، به لحاظ گواهینامه رتبه‌بندی شرکت‌های انفورماتیکی برای یک دوره دوساله، موفق به ارتقاء سه رشته دیگر به پایه یک شد به این ترتیب ایران کیش درحال حاضر در 10 رشته دارای رتبه پایه یک بوده و به عنوان برترین شرکت پرداخت در این زمینه شناخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی ایران کیش، این شرکت ضمن حفظ رتبه 1 خود در 7 رشته پیشین در سه رشته مشاوره و نظارت بر طرح‌های انفورماتیک، خدمات شبکه‌های اطلاع رسانی Providers‏ و سیستم‌های ویژه نیز توانست رتبه قبلی خود را به رتبه یک دراین رشته‌ها ارتقاء دهد.

به این ترتیب ایران کیش هم‌اکنون در 10 رشته به شرح ذیل دارای پایه یک است: خدمات پشتیبانی، تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای پایه، سیستم و ابزارها، ارائه و پشتیبانی نرم‌افزارهای حامل محتوا، امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی، تولید و ارائه رایانه‌های غیرMain Frame، مشاوره و نظارت بر طرح‌های انفورماتیک، خدمات شبکه‌های اطلاع‌رسانی Providers‏ و سیستم‌های ویژه.

با کسب گواهی‌های فوق ضمن تنوع در ارائه خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، ایران کیش قادر خواهد بود یا ارائه خدمات تخصصی (فناوری اطلاعات، سخت افزار، نرم افزار و…) درانواع مناقصات متنوع شرکت کرده و در هر یک از این رشته‌ها 12 قرارداد با مبلغ نامحدود با نظام بانکی کشور یا سایر متولیان در این حوزه منعقد کند.

به جز موارد ذکرشده در حال حاضر شرکت دارای پایه4 در رشته آموزش و پژوهش نیز است.

بر اساس مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانک‌ها و… مکلفند صرفاً با شرکت‌هایی که نائل به دریافت گواهینامه مورد اشاره شده باشند قرارداد منعقد کنند. صحت اطلاعات مورد اشاره از طریق سایت sajar.mporg.ir قابل رویت است.

موضوع رتبه‌بندی یکی از مهم‌ترین عواملی است که شرکت‌های فعال درحوزه انفورماتیک باید آن را پیگیری و دریافت کنند.

بر اساس مصوبات معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری (امور نظام فنی و اجرائی که قبلا با عنوان شورای عالی انفورماتیک شناخته می‌شد) کلیه دستگاه‌های اجرایی دولتی، بانک‌ها و… مکلف هستند قراردادهایشان را صرفا با شرکت‌هایی که دارای گواهینامه رتبه‌بندی ازشورای عالی انفورماتیک منعقد کنند.

گواهینامه‌های صادره توسط امور نظام فنی و اجرائی سازمان برنامه و بودجه (شورای عالی انفورماتیک سابق) در رسته‌های خدمات، سخت‌افزار، نرم‌افزار، انتقال اطلاعات و مشاوره صادر می‌شود که هر یک از آنها دارای رشته‌ها و گرایش‌های متعددی هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  +    =  94