افزایش ۱۱۹ درصدی تسهیلات مسکن در یکسال گذشته

محمود شایان می گوید محدودیتی در تامین مالی نهضت ملی مسکن نیست

مدیرعامل بانک مسکن در دیدار با عضو هیئت مدیره مجلس خبرگان با ارائه آماری از میزان تسهیلات اعطایی به مردم گفت: تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان نسبت به سال 1399، رشدی معادل 119 درصد را نشان می دهد که جامعه هدف آن نیز کمک به اقشار کم درآمد است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از هیبنا، دکتر محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن، در جریان سفر به شهر مقدس قم با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

مدیرعامل بانک مسکن در این دیدار از افزایش اعطای تسهیلات بانکی در حوزه تامین مسکن مردم خبر داد و اظهار داشت: با توجه به حمایت های گسترده آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری در مدت کوتاه دولت سیزدهم برای تامین مالی پروژه های نهضت ملی مسکن هیچ گونه محدودیت و مانعی وجود ندارد و بانک مسکن در جهاد مسکن سازی کشور پیشتاز است.

وی با ارائه آماری از میزان تسهیلات اعطایی به مردم گفت: تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان نسبت به سال 1399، رشدی معادل 119 درصد را نشان می دهد که جامعه هدف آن نیز کمک به اقشار کم درآمد است.

مدیرعامل بانک مسکن از تامین مالی سهمیه ساخت مسکن توسط بانک متبوع خود خبر داد و اظهار داشت: با توجه به زمان ارائه دستورالعمل های مربوطه از مراجع بالادستی و همچنین با توجه به عملکرد شبکه بانکی، میزان تسهیلاتی که به منظور احداث واحد مسکونی تا پایان سال 1400 توسط بانک مسکن پرداخت شده، نشان دهنده آن است که عملکرد بانک قابل قبول و در حد مطلوبی است.

بر اساس این گزارش، پس از ارائه گزارش های مستند و مستدل مدیرعامل بانک مسکن، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از خدمات بانک مسکن قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهداف اجرای طرح نهضت ملی مسکن، همکاری هرچه بیشتر بانک مسکن با دولت و اجرای صحیح تعهدات بانک در این حوزه را خواستار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +    =  10