انتشار بخش دوم فهرست ابربدهکاران بانک ملی/ لیست افشا شده کامل است؟

بانک ملی سری دوم اسامی بدهکاران کلان خود را معرفی کرده که در این لیست نام گروه هایی همچون وزارت نیرو، شهرداری تهران، امیرمنصور آریا، حمید باقری درمنی، محسن اثنی عشری به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ۲۳ آبان ماه سال گذشته از بانک مرکزی درخواست کرد تا بانک‌ها و موسسات اعتباری هر سه ماه یک بار لیست ابربدهکاران بانکی خود را منتشر کند.

وی بانک‌ها و موسسات اعتباری را مکلف کرد برای اطلاع عموم مشخصات تسهیلات گیرنده، ‌توجیه بانک برای تخصیص منابع، مبلغ تسهیلات، میزان پرداخت، مانده بدهی، نرخ سود و نوع تضامین را اعلام کنند.

آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری نیز در دیداری که با مدیران عامل بانک‌ها داشتند به صراحت اعلام کردند که بانک‌ها باید بر بدحساب‌ها سخت بگیرند و اسامی این بدهکاران بانکی منتشر شود.

حسب قوانین جاری کشور و تاکید وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر اعلام بدهکاران بانکی، بانک ملی ایران اسامی بدهکاران عمده و بزرگ خود را بدین شرح اعلام کرد.

اکنون با گذشت ده روز بانک ملی ایران سری دوم اسامی بدهکاران کلان خود را معرفی کرده که در این لیست نام گروه هایی همچون وزارت نیرو، شهرداری تهران، امیرمنصور آریا، حمید باقری درمنی، محسن اثنی عشری به چشم می خورد که می توانید از طریق فایل زیر مشاهده نمایید.

فایل سری دوم اسامی بدهکاران بزرگ بانک ملی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  16