صرافی Gemini کارت اعتباری کریپتو را در آمریکا راه اندازی کرد

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال(Gemini) که توسط دوقلوهای Winklevoss تأسیس شده است، کارت اعتباری رمزارزی خود را راه اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، جمینای، یک صرافی بزرگ رمزنگاری، کارت اعتباری کریپتو خود را در 14 آوریل راه اندازی کرده است. این کارت در سراسر ایالات متحده در دسترس خواهد بود و تا 3درصد پاداش کریپتو ارائه می کند.

کارت اعتباری جمینی بیش از 60 ارز رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین را به عنوان پاداش پشتیبانی می کند.

Gemini گزارش داده که از زمان راه اندازی لیست انتظار در سال گذشته، بیش از 500 هزار کاربر برای این محصول ثبت نام کرده اند.

هنگامی که یک دارنده کارت خریدی انجام می‌دهد، Gemini به طور خودکار ارزش دلار ایالات متحده پاداش را به دارایی دیجیتال انتخاب شده تبدیل می‌کند و آن را به حساب Gemini دارنده کارت واریز می‌کند.

پراوجیت تیوانا (Pravjit Tiwana)، مدیر ارشد فناوری Gemini گفت که کارت اعتباری جدید، تعهد شرکت را برای رفع موانع ورود برای مصرف‌کنندگانی که می‌خواهند به ارزهای دیجیتال وارد شوند، تأیید می‌کند.

تیوانا اشاره کرد که صنعت کریپتو در سال ۲۰۲۱ یک لحظه شکوفا شد، به طوری که ۴۴ درصد از دارندگان کریپتو در ایالات متحده گزارش دادند که اولین خرید رمزارز خود را در سال گذشته انجام داده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  63