اولین کارت پرداخت با پشتوانه رمزارزها رونمایی می شود

دارایی‌ های دیجیتال در حال متحول کردن چشم‌ انداز مالی؛

شرکت وام‌دهنده رمزارز نکسو (Nexo) اعلام کرده که با شرکت پرداخت جهانی مسترکارت (Mastercard) همکاری کرده تا اولین کارت پرداخت با پشتوانه رمزنگاری را راه اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت وام‌دهنده رمزارز نکسو (Nexo) اعلام کرده که با شرکت پرداخت جهانی مسترکارت (Mastercard) همکاری کرده تا اولین کارت پرداخت با پشتوانه رمزنگاری را راه اندازی کند.

این موضوع بیانگر جدیدترین حرکت مربوط به رمزارزها و شبکه‌های مالی برای تبدیل شدن دارایی‌های دیجیتال به یک جریان اصلی است.

نکسو گفت این کارت که در ابتدا در کشورهای منتخب اروپایی موجود است، به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به فروش دارایی های دیجیتالی خود مانند بیت کوین که به عنوان وثیقه برای حمایت از اعتبار اعطا شده استفاده می شود، خرج کنند.

بیشتر کارت‌های اعتباری سنتی امن نبوده و دارای محدودیت اعتباری مشخصی هستند. به گفته نکسو، این کارت به یک خط اعتباری با پشتوانه رمزنگاری ارائه شده توسط نکسو مرتبط است و می تواند توسط ۹۲ میلیون بازرگان در سراسر جهان که مسترکارت را پذیرفته‌اند مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا ۹۰ درصد از ارزش فیات دارایی های رمزنگاری خود را خرج کنند.

نکسو گفت: این کارت نیازی به حداقل بازپرداخت، هزینه ماهانه یا عدم فعالیت ندارد. هیچ کارمزد تراکنش خارجی تا ۲۰۰۰۰ یورو در ماه وجود ندارد.

هیچ محدودیتی در مورد اینکه مشتری چقدر می تواند خرج کند یا از خط اعتباری برداشت کند وجود ندارد و فقط به میزان اعتبار واقعی استفاده شده بهره پرداخت می شود. سود برای مشتریانی که نسبت وام به ارزش ۲۰ درصد یا کمتر را حفظ می کنند، صفر درصد باقی می ماند.

رییس محصولات و شراکت‌های کریپتو و بلاک‌چین مسترکارت می‌گوید: مستر کارت تشخیص می‌دهد که دارایی‌های دیجیتال در حال متحول کردن چشم‌انداز مالی هستند.

 

منبع: اقتصادآنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  −    =  30