بانکداری باز سکوی پرتاب BNPL

با BNPL مشتریان بدون نیاز به پرداخت یکجا قیمت محصول آن را می خرند و بعدا بدون بهره و در چند قسط مبلغ را پرداخت می کنند. با همین شیوه محبوبیتش آنقدر بین خرده فروشان آنلاین بالا رفته که به یک مزیت رقابتی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بررسی اعتبار مشتریان قبل از اجاره خرید، مهم ترین دغدغه حالا بخر بعدا پرداخت کن است. عدم توانایی ارزیابی دقیق که آیا مشتری توانایی پرداخت هزینه خرید را دارد یا خیر چالش بزرگی است.

این دقیقا همانجایی است که بانکداری باز می تواند برای ارائه دهندگان این خدمات فرصتی را فراهم کند تا تجربه بهتری از تخصیص اعتبار به مشتریان داشته باشد.

با دسترسی به داده های بانکداری باز ارائه دهندگان می توانند ارزیابی های آنی از امتیاز اعتبار مشتریان خود داشته باشند.

در شکل سنتی چک ها و سفته ها ضریب اطمینان را بالا می بردند اما امروزه و در پرداخت های خُرد این روش نمی تواند ارزیابی خوبی از سطح اعتبار مشتری ارائه دهد.

اما بانکداری باز، ارائه دهندگان حالا بخر بعدا پرداخت کن! را قادر به تجزیه و تحلیل فوری وضعیت فعلی مالی مشتریان و همچنین عادات پرداختی آنها می‌کند.

همچنین با دسترسی به این اطلاعات، آنها می توانند تصمیم بگیرند که کدام پیشنهاد برای هر مشتری ایده آل است. به لطف بانکداری باز ارائه دهندگان به ابزارهایی دسترسی پیدا می کنند که به مشتریان این امکان را می دهد تا تمام تعهدات BNPL خود را در یک مکان و با یک سیستم یادآوری اقساط مشاهده کنند.

همه این APIهای ساده در بانکداری باز می تواند محیط BNPL بهتری را هم برای مشتریان هم برای ارائه دهندگان ایجاد کند. آیا شما تا به حال از خدمات حالا بخر بعدا پرداخت کن استفاده کرده اید؟

راهکار اعتبارسنجی توانم

راهکار اعتبارسنجی مشتریان فرابوم با نام تجاری توانم دقیقا بر اساس سوابق بازپرداخت تسهیلات مشتریان در بانک ها به BNPL کمک می کند تا اطلاعات دقیقی نسبت به رفتار بازپرداختی اقساط کاربران داشته باشند و با توجه به امتیاز، به آنها اعتبار ارائه کند.

راهکار برداشت مستقیم پیمان

راهکار برداشت مستقیم از حساب فرابوم با نام تجاری پیمان هم یکی از بهترین راهکارهایی است که خیال BNPL را از پرداخت به موقع اقساط راحت می‌کند. با این راهکار، امکان برداشت مستقیم از حساب مشتریان در فواصل زمانی مشخص وجود دارد تا از طولانی شدن زمان تسویه و عدم پرداخت به موقع اقساط نیز جلوگیری کند.

راهکار احراز هویت

ثبت نام کاربران و بررسی اطلاعات هویتی و بانکی مشتریان نیز از آن دغدغه های اساسی BNPL است که راهکار احراز هویت فرابوم آن را با استعلام اطلاعات بانکی و کارت بانکی مشتریان حل کرده است.

 

منبع: روابط عمومی فرابوم

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  ⁄    =  41