معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ چگونه پیش بینی کرده اند؟

بازار سکه دیروز بهم ریخت این به هم ریختگی چه اثری در معاملات پشت خطی شب گذشته داشت؟ معامله گران قیمت سکه را برای امروز 22 فروردین 1401 چگونه پیش بینی کرده اند؟

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  بازار  سکه  دیروز بهم ریخت . قیمت سکه روز گذشته بعد از سه ماه  توانست وارد کانال 13 میلیون تومان شود. سکه بازان دیروز توانستند 170 هزار تومان بر قیمت سکه بیفزایند . این فلز گران بهای داخلی در ساعات پایانی معاملات دیروز بر روی 13 میلیون و 85 هزار تومان قرار گرفت.

شرط قیمت دلار برای صعود قیمت سکه

افزایش قیمت سکه همزمان شد با نوسان  بازار ارز تهران و شکست سقف قیمت دلار در این بازار. نرخ دلار دیروز از محدوه 27 هزار 800 تومان عبور کرد و به 27 هزار و 900 تومان رسید.

برخی از تحلیلگران بازار سکه در ایران معتقدند در صورتی که  اسکناس آمریکایی در بازار امروز بار دیگر آرایش صعودی به خود بگیرد و از کانال 28 هزار تومان عبور کند احتمال افزایش قیمت سکه هم قوی تر خواهد شد.

عده ای از معامله گران با اشاره به بالا رفتن ارزش ذاتی سکه معتقدند این امر  باعث ورود معامله گران بزرگ به بازار شده است. این دسته از بازیگران ارزی همچنین می گویند افزایش حباب به بالای محدوده ۲ درصدی  عامل دیگری است که صعودی ها را به افزایش قیمت سکه امیدوار کرده است. با عین حال برخی تصور می کنند بازار در ادامه راه نیاز به اصلاح دارد و روند مستمر افزایش قیمت ادامه نمی یابد. زیرا فضای روانی برای صعود تند وجود ندارد و برخی از معامله گران دست به عصا هستند. برای رصد امروز بازار یکی از سنسورها بازار شبانه است. در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز  22 فروردین 1401  چگونه پیش بینی کرده اند؟

رشد قیمت سکه در بازار شبانه

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته با 13 میلیون و 225 هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  شنبه شب گذشته 335 هزار تومان رشد را نشان می دهد.قیمت سکه در معاملات پشت خطی شنبه شب بر روی 12 میلیون و 890 هزار تومان قرار داشت. افزایش قیمت شبانه نشانه شرط بندی برای افزایش قیمت سکه است اما تحلیل گران سکه تصور می کنند تقاضا در بازار وقتی زیاد می شود که سکه بالای 13 میلیون و 225 هزار تثبیت دهد. این تثبیت تا حدی به قیمت دلار بستگی دارد. بازار ساز در ماه های اخیر نشان داده به قیمت دلار بالای 28 حساسیت دارد بنابراین مهم ترین متغیر در بازار پایداری دلار بالای مرز 28 است. آیا این اتفاق می افتد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  55  =  58