کاهش ارزش معاملات اتریوم | افت ۸ درصدی بیت کوین

اگرچه امروز بیت کوین مثبت است، اما رشدی جزئی داشته و همچنان در کانال 42000 دلار معامله می شود. اتریوم هم با رشد یک درصدی، هنوز در همان کانال 3200 دلار است.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیت کوین امروز با رشد کمتر از نیم درصدی در حدود قیمت 42500 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم فعلا منفی است و افت 8 درصدی را نشان می دهد.

نکته قابل توجه درمورد بیت کوین، سقوط ارزش معاملات آن نسبت به روزهای گذشته است. طی شبانه روز گذشته بیت کوین حدود 14 میلیارد دلار معامله شده که این رقم در مقایسه با عدد 26 میلیارد دلار که دیروز ثبت شده بود، کاهشی چشمگیر را نشان می دهد. ارزش بازار بیت کوین هم امروز 809 میلیارد دلار است.

کوین اولری تاجر مشهور کانادایی اخیرا یک سخنرانی درباره ارزهای دیجیتال داشته که در آن گفته تریلیون ها دلار به سمت ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین سرازیر خواهد شد. او همچنین مدعی شده که استخراج بیت کوین جهان را نجات خواهد داد و البته تاکید کرده که قانون گذاری برای ارزهای دیجیتال اتفاق بدی نیست چراکه باعث می شود افراد بیشتری وارد این حوزه شوند.

ارزش بازار اتریوم به نصف ارزش بازار بیت کوین می رسد؟

اتریوم امروز حدود یک درصد رشد کرده اما فعلا در کانال 3200 دلار و حوالی قیمت 3230 دلار معامله می شود. اتریوم نسبت به هفته گذشته بیش از 7 درصد افت کرده است.

ارزش معاملات اتریوم هم بسیار کاهش داشته و عدد 8 میلیارد دلار در یک شبانه روز را نشان می دهد. ارزش بازار دومین ارز برتر بازار در حال حاضر 389 میلیارد دلار است. ارزش بازار اتریوم مجددا در حال نزدیک شدن به 50 درصد ارزش بازار بیت کوین است.

افت همه آلت کوین ها در مقیاس هفتگی، به جز مونرو و دوج کوین

امروز آلت کوین ها بدون هیجان خاصی معامله می شوند و متعادل هستند. در فهرست 50 ارز برتر بازار، تقریبا نیمی از نمادها مثبت و نیم دیگر آن ها منفی هستند. تورچین امروز با رشد 4 درصدی بهترین عملکرد را در این فهرست داشته و دوج کوین، مونرو و شیبا اینو هم با رشد 3 درصدی مواجه شده اند. به جز این چهار نماد که بیشترین رشد را داشته اند، سایر نمادهای مثبت، کمتر از 2 درصد افزایش قیمت داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی هم هیجان خاصی دیده نمی شود و به جز ویوز، هیچ نمادی وجود ندارد که بیش از 3 درصد افت کرده باشد. ویوز هم حدودا 4.2 درصد کاهش قیمت داشته. مابقی نمادهای منفی نیز اکثرا کمتر از یک درصد افت کرده اند.

اما در مقیاس هفتگی همچنان وضعیت بد است. به جز مونرو با رشد 8 درصدی و دوج کوین با رشد 5 درصدی، مابقی ارزهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار عملکرد منفی داشته اند و در طول یک هفته با افت قیمت مواجه شده اند.

در این مقیاس، بیشترین افت مربوط به ویوز است که 50 درصد کاهش قیمت داشته و Aave، اکسی اینفینیتی، تورچین، سولانا، تزوس و فانتوم هم دیگر نمادهایی هستند که افت بیشتر از 20 درصد را ثبت کرده اند.

ارزش بازار همچنان زیر 2 تریلیون دلار است

ارزش بازار ارزهای دیجیتال گرچه امروز 25 صدم درصد رشد کرده، اما همچنان کمتر از 2 تریلیون دلار است و فاصله کمی با این عدد دارد.

اما ارزش معاملات امروز کاهشی چشمگیر داشته و با افت 35 درصدی به 54 میلیارد دلار رسیده است.

امروز معاملات دیفای هم رقم 7 میلیارد دلار را ثبت کرده که نسبت به دیروز بسیار کاهش داشته است. استیبل کوین ها هم 44 میلیارد دلار معامله شده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  3