سکه امروز ۲۱ فروردین در یک قدمی ۱۳ میلیون قرار دارد

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته با 12 میلیون و 890 هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی جمعه شب گذشته 155 هزار تومان رشد را نشان می دهد. اما این قیمت نسبت به معاملات نقدی روز شنبه تقریبا 20 هزار تومان پایین تر بود.

 پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت سکه در اولین روز هفته جاری عملکرد خوبی از خود  ثبت کرد. معامله گران دیروز توانستند این فلز زرد رنگ را  تا محدوده 12 میلیون و 910 هزار تومان بالا ببرند. این افزایش قیمت درحالی اتفاق افتاد که در بازار ارز تهران قیمت دلار هم صعودی بود.

ردپای بورس در بازار سکه

معامله گران بازار سکه معتقدند در صورتی که امروز قیمت دلار  به سرعت افزایشی  روز گذشته بیفزاید احتمال ورود سکه به کانال 13 میلیون تومان هم وجود دارد.

روز گذشته ارزش ذاتی سکه بالای 12 و 700 هزار تومان قرار گرفت. برخی از تحلیلگران معتقدند که  بالا رفتن ارزش ذاتی سکه یکی از مهم ترین عواملی است که خریداران بیشتری را وارد بازار کرده است.

البته عده ای از معامله گران افزایش قیمت سکه در بازار نقدی  را ناشی از افزایش بهای سکه در بازار بورس کالا می دانستند . به عقیده آنها در صورتی که دلار محدوده 27 هزار و 700 تومان را از دست دهد می توان انتظار عقب نشینی در بازار سکه  را هم داشت.

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز  21  فروردین 1401  چگونه پیش بینی کرده اند؟

قیمت سکه در بازار شبانه

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته با 12  میلیون و 890 هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  جمعه شب گذشته 155 هزار تومان رشد را نشان می دهد. اما این قیمت نسبت به معاملات نقدی روز شنبه تقریبا 20 هزار تومان پایین تر بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  2  =