راه اندازی اولین نئوبانک واقعی در کشور | کسب و کارهای نو پا با خیالی آسوده سرمایه گذاری کنند

چند سالی هست که همه ما با کلماتی همچون فناوری اطلاعات، دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کانال های الکترونیک، فضای مجازی و مفاهیمی از این قبیل آشنا شده ایم و با آنها سر و کار داریم. در این میان بانکداری دیجیتال و اقتصاد دیجیتال مباحثی هستند که خصوصاً در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت های مختلف و از همه مهمتر تغییر سبک زندگی همه مردم، مورد توجه و استقبال قرار گرفت و بیش از پیش نیاز آن احساس شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اقتصاد دیجیتال در کشور ما نیز چند سالی است که جزو اولویت های بخش های مختلف دولتی و خصوصی قرار گرفته است و زیرساخت های آن بنا شده است. یکی از ارگان هایی که به طور مستقیم با این موضوع سر و کار دارد، نظام بانکی کشور است. نظام بانکی جزو مولدهای موثر در پیشرفت چرخه اقتصادی هر کشور است که در جامعه امروزی این نهاد باید بیشترین تغییرات و به روز رسانی را در ارائه خدمات بانکی و اقتصادی داشته باشند.

بانک ایران زمین جزو اولین بانک هایی بوده است که در سه سال گذشته به وضوح این تغییرات را در ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود نشان داده است. می توان گفت این بانک در مفهوم کلی تر با ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان توانسته است گامی موثر در تحقق شعار بانکداری دیجیتال بردارد.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در این خصوص می گوید: کلید ارائه خدمات بانکداری دیجیتال از سال ها پیش در این بانک زده شد. با تشکیل تیم های متخصص از همکاران فعال در بانک و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه و همچنین سفر به کشورهایی که در زمینه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال صاحب نظر بودند و بررسی عملکرد آنان، توانستیم نیاز مشتریان را بسنجیم و خدماتی درخور شأن آنان ارائه بدهیم.

پورسعید تقویت اقتصاد دیجیتال در کشور را عامل اصلی توسعه کسب و کار در کشور دانست و افزود: در عصری که کسب و کارها فارغ از هیچ خط کشی و مرزی در کل دنیا در حال فعالیت هست، ما به عنوان یک نهاد مالی تمام تلاش خود را کرده ایم تا در جهت حمایت از این کسب و کارها که بیشترین قشر فعال در این زمینه جوانان کشورمان هستند، قدم برداریم.

راه اندازی اولین نئوبانک واقعی در کشور 

مدیرعامل بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: با راه اندازی اولین نئوبانک واقعی در کشور که با همکاری شرکت های وب و این بانک پایه ریزی شده است، جامعه وسیعی از کسب و کارهای نوپا می توانند با خیالی آسوده در فضایی امن سرمایه گذاری و فعالیت کنند.

پورسعید در خصوص نئوبانک گفت: نئوبانک ایران زمین اولین نئوبانک واقعی کشور خواهد بود. زیرا در تعریف این خدمت می توان گفت که بانک ایران زمین بستری را برای مشتریان شرکت هایی همچون های وب فراهم کرده است که آنها بتوانند در این فضا خدمت مورد نیاز خود را دریافت کنند. اینکه صرفاً بخواهیم چند خدمت بانکی که همه مشتریان در طول روز از آن استفاده می کنند را ارائه کنیم تعریف کاملی از نئوبانک نیست.

در پایان مدیرعامل بانک ایران زمین فعالیت اقتصادی امروزی را مبتنی بر شبکه های مجازی بیان کرد و افزود: کسب وکار ها در حال تغییر و تبدیل به یک فضای دیجیتالی هستند. در نتیجه اقتصاد امروز اقتصادی دیجیتالی است که از طریق شــبکه های اجتماعی این امکان را به کســب وکارها می دهد تا ارتباط مســتقیم بین بانک و مشتریان برقرار کنند و این یک امتیاز مثبت برای دو طرف خواهد بود که در محیطی متفاوت و جذاب فعالیت کنند و به سمت پیشرفت و رونق بیشتر اقتصادی کشور قدم برداشته شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄    =  7