آمریکا ، بازار دلار ایران را بهم ریخت | توافق به زودی اتفاق نخواهد افتاد

پیش بینی قیمت دلار امروز 20 فروردین 1401؛

برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز بتواند به بالای محدوده 27 هزار و 800 تومان برسد همین امر می‌تواند زمینه ساز تقاضای احتیاطی به بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بازار ارز تهران روز پنجشنبه گذشته شاهد افزایش قیمت دلار بود و قیمت دلار تا نزدیک محدوده 27 هزار و 800 تومان بالا رفت اما در نهایت بر روی 27 هزار و 540 تومان ایستاد.

آمریکا ، بازار دلار ایران را بهم ریخت

برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز بتواند به بالای محدوده 27 هزار و 800 تومان برسد همین امر می‌تواند زمینه ساز تقاضای احتیاطی به بازار شود.

این دسته از تحلیلگران همچنین معتقدند که قیمت دلار در انتهای هفته گذشته با سیگنال های منفی درباره مذاکرات برجام آرایش نزولی به خود گرفت.

عده ای از معامله گران شب گذشته با برجسته گران اظهارات منفی مقامات آمریکایی درباره مذاکرات وین سعی در افزایش قیمت دلار را داشتند. آنها می گفتند که توافق به زودی اتفاق نخواهد افتاد.

اما در مقابل این عده دسته از معامله گران کاهشی  با اشاره  موضوع آزاد سازی ارز های بلوک شده ایران می گفتند با این اتفاق دست بازارساز بازتر شده و همین عامل می تواند قیمت دلار را در سراشیبی قرار دهد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته با 7 هزار  540  تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز پنجشنبه گذشته 10 تومان بالاتر بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز صعودی  است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب 27  هزار و 680 تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با چهارشنبه شب گذشته تقریبا 170 تومان بالا رفته بود. چهارشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 27 هزار و 510 تومان قرار داشت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی صعودی ست.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 26 هزار 900 تومان معامله شد که نسبت به قیمت چهارشنبه شب گذشته  180 تومان بالا رفته بود. چهارشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 26 هزار و 720 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  شنبه 20 فروردین بالا می رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  −  68  =